Vårföräldrar 2016 del 3

Jag har faktiskt HBO Nordic (och dessutom 4 gratismånader på viaplay) men mitt oerhört jobbiga (i-landsproblem) är att på appletv:n så finns inte HBO :rage: och jag är oftast för lat för att köra det genom datorn, heh :angel:

Så Netflix får ta all min ilska lite oförtjänt :D

Däremot är det alldeles fantastiskt att våren börjat komma så smått, jag kan nämligen sitta ute på uteplatsen i solen och läsa! Det räddar mina skitdagar rätt så mycket faktiskt :love:

Snart börjar nästa säsong av outlander på Viaplay, har du inte sett första så gör det!:up:

För övrigt så hör ju vårvädret hur mkt som helst för humöret!! Har suttit ute och druckit te varje dag nu, helt underbart:heart Sedan har jag ju haft lyxen att slippa några jävligare foglossningar och kan gå riktiga långpromenader fortfarande. Så jäkla skönt!!! Sen att jag får sammandragningar det skiter jag i just nu, nu är ju bebis färdigbakad i vilket fall;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
791
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 742
Senast: Reville
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd