Vårföräldrar 2016 del 3

Jag har faktiskt HBO Nordic (och dessutom 4 gratismånader på viaplay) men mitt oerhört jobbiga (i-landsproblem) är att på appletv:n så finns inte HBO :rage: och jag är oftast för lat för att köra det genom datorn, heh :angel:

Så Netflix får ta all min ilska lite oförtjänt :D

Däremot är det alldeles fantastiskt att våren börjat komma så smått, jag kan nämligen sitta ute på uteplatsen i solen och läsa! Det räddar mina skitdagar rätt så mycket faktiskt :love:

Snart börjar nästa säsong av outlander på Viaplay, har du inte sett första så gör det!:up:

För övrigt så hör ju vårvädret hur mkt som helst för humöret!! Har suttit ute och druckit te varje dag nu, helt underbart:heart Sedan har jag ju haft lyxen att slippa några jävligare foglossningar och kan gå riktiga långpromenader fortfarande. Så jäkla skönt!!! Sen att jag får sammandragningar det skiter jag i just nu, nu är ju bebis färdigbakad i vilket fall;)

Liknande trådar

R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 062
Senast: Hedinn
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 117
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
1 058
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 538
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka