Fixar!.
Haha gissar också på mig först
Nån som sitter vid en dator o kan klistra in listan en gång till?
Skönt @Bexzor med semestern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fixar!.
Jag tycker det är lite skoj att jag ändå tillhör den här tråden, det känns smått fantastiskt :-). Jag höll på att hamna ungefär jämsides med @fia-lisa , men den gången ville det sig inte. Efter långt försökande äntligen ett plus, som snabbt försvann. Och vips två månader senare plus igen, lagom för att hinna in i vårtråden :-). Och i dag går jag in i v 29!
Jag får som håll/kramp när jag rider min ena häst (den andra går bra).
Det gör ont! Och går inte över förrän efter vila och är konstant. men just på mig är just det inte sammandragningar. Även om jag får det också.
Jag tolkar det dom 'lugna ner dig' och rider inte den hästen annat än väldigt sällan, just för att det gör så ont.
.
Det liknade inte riktigt mina värkar/förvärvar men nåt hände iaf så det var nog nåt åt det hållet kanske.Ja, det gör riktigt ont ju "Mensvärken" kan kanske vara förvärkar? Ska höra med min BM nästa gång och kanske ta det lugnt fram till dess, vore ju dumt om ungen kommer för tidigt.
@robl Har du träffat narkosläkare inför kejsarsnittet? Det kanske inte är standard hos er, det är det hos oss numera. Mitt tips är isåfall att be narkosläkaren skriva in de mesta av dina punkter till kejsarsnittet.
2013 träffade jag narkosläkaren inför mitt andra kejsarsnitt, och han hade skrivit in allt jag bett om. Personalen gjorde kejsarsnittet till en bra upplevelse genom att de läst mina önskemål, speciellt då jag hade ångest efter första kejsarsnittet vilket de arbetade mycket efter. Vi ska träffa narkosläkaren på måndag och jag har några önskemål att han/hon framför
Det tror jag definitivt!Kan djur känna på sig om något är på gång?
Min hund har varit helt knäpp idag, gått efter mig och gnytt om jag inte tagit upp henne har hon suttit o vrål-stirrat på mig och skakat. Hon gör det inte till sambon eller svärmor när hon va här.. O lugnar ner sig när jag tar upp henne.
Jag hittar inget fel/ställe hon verka ha ont på så har ringt veterinären o ska dit i eftermiddag för att va säker..
Hon beter sig typ som att hon har ont i magen eller något fast hon inte ömmar.. Helt märkligt!
Tänkte det kanske finns något som djur känner på sig som inte vi gör
Det tror jag definitivt!
Spännande!!