Ja, det är bra att de har koll! Håller tummarna för att allt ser ut som det ska.
Jag har aldrig haft halsbränna innan heller, tog faktiskt ett par dagar innan jag förstod vad det var. Och det är först nu när jag faktiskt blivit av med den som jag insett att jag haft halsbränna mer eller mindre konstant även om det bara varit under "skoven" det verkligen stört mig.
Min bästa treat till mig själv är att vara ute och röra mig i naturen (bara sitta ute på en bänk ger mig inget även om vädret är fint) eller träna på Friskis, inget gör mig gladare, men det är ju tyvärr helt omöjligt. Simma och vattengympa var jag inne på ett tag, men jag tar mig inte upp ur bassängen utan att vilja skrika (man kan ju alltid hoppa ner i vattnet, men det är svårt att hoppa upp).
Jag sover så mycket jag vill, jag låter maken ta hand om mig mer än vad jag egentligen tycker är okej (känner mig bortskämd...) och jag gör överlag ingenting jag inte vill, men det är på det stora hela en väldigt tråkig tillvaro. Kan knappt göra något eftersom jag inte kan gå, cykla och knappt köra bil heller längre. På föräldrakursen pratade de andra mammorna om hur skönt det ska bli att sluta jobba och bara gå hemma och boa och måla vaggor och vila upp sig. Hade jag inte haft studierna hade jag seriöst legat på psyket nu...
Blärgh vad jag gnäller, men jag tycker verkligen det här är piss!
Vad gör man på en sån?