Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MARS
2:a FengurLaugar, 2:a barnet
11:e Girasol, 5:e barnet, flicka. Elvira föddes 19/1 kl 15.24, 2226 gram och 47 cm.
14:e Sined, 2:a barnet
16:e _saga_ 2:a barnet, flicka
17:e Jast, 1:a barnet, pojke. Mats föddes 18/2 kl 21.00, 2865 gram och 48 cm.
17:e Rhinos, 1:a barnet, pojke
29:e Olina, 1:a barnet
31:e Vilse, 2:a barnet, flicka
APRIL
3:e carmarnic, 2:a barnet
5:e Lo_, 1:a barnet
5:e Smulu 2:a barnet
5:e Glittra, 1:a barnet
8:e Tassetass, 1:a barnet
12:e Elisha, 1:a barnet, flicka
14:e Snowwhite, 1:a barnet, pojke
15:e Snna, 2:a barnet
16:e Melisen, 1:a barnet, flicka
20:e Comatose, 1:a barnet
26:e Gesska, 2:a barnet
27:e Jazzen, 1:a barnet
30:e Imogen, 1:a barnet
MAJ
5:e Magnum, 1:a barnet
13:e Bambi, 1:a och 2:a barnet, flickor
17:e Lime, 1:a barnet
19:e Sinus, 1:a barnet
23:e Magzzan 2:a barnet, pojke
28:e Retro, 1:a barnet
29:e 1887, 1:a barnet
Jag har det i ljumskarna, dock inte i magen, men endel mensvärk i magen, sen nån vecka tillbaka. Är bara i v 34 så hoppas och tror inte att det har något med förlossning jag tror det är nån nerv i kläm.Fråga till er nu, har i två dagar haft som kramper i jumskarna och upp på undersidan av magen. Inget jag haft alls innan i graviditeten. Någon av er som haft det? Ni har inte råkat fråga bm om vad det är?
Känns inte alls som sammandragningar (eller värkar ) eftersom det är konstant, samma sak gällande alla olika senor, ligament och annat skit som kan göra ont
Jag är inte orolig, är mest nyfiken över vad det kan vara. Känns knas att gå och halta här hemma utan att det är pga av fogarna
(citodonen tog inte bort det igår heller kan jag ju tillägga)
Ssskuuullllle det vara någon vars förlossning började på det viset får ni gärna hojta till! Jag går och letar efter alla tecken jag kan hitta och inbilla mig
Fråga till er nu, har i två dagar haft som kramper i jumskarna och upp på undersidan av magen. Inget jag haft alls innan i graviditeten. Någon av er som haft det? Ni har inte råkat fråga bm om vad det är?
Känns inte alls som sammandragningar (eller värkar ) eftersom det är konstant, samma sak gällande alla olika senor, ligament och annat skit som kan göra ont
Jag är inte orolig, är mest nyfiken över vad det kan vara. Känns knas att gå och halta här hemma utan att det är pga av fogarna
(citodonen tog inte bort det igår heller kan jag ju tillägga)
Ssskuuullllle det vara någon vars förlossning började på det viset får ni gärna hojta till! Jag går och letar efter alla tecken jag kan hitta och inbilla mig
Idag hade ju jag planerat att föda barn men det kan jag iallafall glömma Jaja får trösta mig med att varje dag som går så är det en dag närmare tills den dagen den tänker komma ut! Men just idag känns det som att det inte blir nån bäbis alls utan att den kommer stanna där inne och leva rövare i all evighet! (Den är helt GALEN idag och det gör ont!)
Luuugn, den har gott om tid på sig att vända sigOm det lilla livet inte behagar att vända på sig
Luuugn, den har gott om tid på sig att vända sig
Och det vanliga besöket hos bm gick också bra. Gick in i v 32 idag.
Socker 6.0
sf 30 (mitt på gröna linjen)
hjärtjud mellan 144-150 med variationer precis som det skulle
Alla ni som kan redovisa så här trevligt efter besöken, får ni med siffrorna hem eller kommer ni ihåg?? Jag tänker att jag ska lyssna noga men lyckas ju aldrig. Nöjer mig tydligen när jag hör att allt är bra