Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att höra att det inte bara är jag som sunkat ned mig. Jag är lite besviken på mig själv för detta: förra grav. kände jag mig snygg och fräsch..
Vi kanske ska köra en reality-check med ful-bilder på oss? jag skulle ta bilden i morgonrock och efter att ha legatoch "gnussat" håret hela dagen.
Det lustiga är att är man träffar gravida så tänker man ju alltid - i allafall jag- att de är galet vackra!
Såg en dokumenär med Anja Pärson i Torsdags, hennes tjej var ju sjukt fin och fräsch och de höll på att renovera huset o grejer... och en annan ligger här under filten...
Vad har du för symaskin, Lew?
halvt kl
jag börjar också lessna på att svara på hur "magen mår"... snbart kommer jag svara att "jo tack, jag skiter kaninlortar två gånger i veckan och det känns ju inte så bra, men bebisen sparkar i alla fall" eller nåt i den stilen...
Jag har inget konto på FB och det känns oerhört rätt vid såna här tillfällen... min mamma är ganska egocentrisk och hör inte heller av sg så ofta, en gång i månaden kanske... pappa ringer en gång i veckan ungefär, men undrar mest hur jag och sambon mår, om vi har hunnit fixa några saker än osv - han är lagd mer åt det praktiska hållet
Däremot - folk i byn... ögonkontakt finns inte längre utan det ska tittas på magen (känns inte alls bra med min tidigare ätstörningsproblematik) och alla frågor, tips, råd osv. Jag väntar bara på att de ska våga lägga sina tassar på mig också Den enda som får klappa på magen är sambon, så det så.
jag börjar också lessna på att svara på hur "magen mår"... snbart kommer jag svara att "jo tack, jag skiter kaninlortar två gånger i veckan och det känns ju inte så bra, men bebisen sparkar i alla fall" eller nåt i den stilen...
Gjorde en fet missbedömning igår med och kastade mig ner på golvet för att rätta till skon på en kund vilket resulterade i att han fick hjälpa mig upp.. Jag tog mig verkligen inte upp från knästående sa till sambon sen att det var sista gången jag gick på knä för en kund och fick lite skumma blickar tillbaka med kommentaren att är det nån jag ska gå på knä för så är det han