Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3
Åh vas irriterande med testandet! Jag hade blivit duktigt irriterad...
Fortsätt vara lite uppmärksam du, du har ju ett tag kvar.
Mayday, skönt att ha en bra vikarie att lämna över till när man går hem, men jag känner igen det där med att det känns obekvämt att någon annan ska röra i "ens" saker
Larvigt egentligen, men ändå. Så du räknar med att gå över? Är väl egentligen bra att vara inställd på det.
Klockan, jag funderade också över kaninmetoden, men eftersom jag redan kikade in så sent hann jag inte börja googla
Visslan, jag vill ha alldeles för mycket koll för att vänta så länge med att packa väskan... Jag vill packa den själv, eller iaf leda sambon när han packar och känna att jag inte behöver bry mig om den när det drar igång. Axkid har jag också hört gott om
Vi har ett maxi cosi med bas och storasyster väntar så på att få bli flyttad till baksätet så att det finns plats för lillebror fram och hon tycker att han är lite väl seg på att komma ut och frågar magen varje dag om han inte ska komma nu
Haha, vilken sjuk dröm förresten, tur att det bara var en dröm
Jag har förresten blivit sjukt varm och får som vallningar då det nästan känns som att jag ska svimma, jag som är fryslortarnas fryslort i vanliga fall. Jag har för mig att det är rätt vanligt och önskade mig det när vi hade som kallast, men då skulle jag frysa minsann.