Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev jätte inspirerad förra gången jag kollade, men då hade jag ju inte provat... det konstiga är ju att jag tyckte att det var urhäftigt att föda förra gångn och ändå blir jag så...
Fast.... min FL var mer som Gudrun schymans, lugn o harmonisk....typ...
Fast jag håller med dig- man blir alldeles när det kommer ut en liten människa "på riktigt".....
Jag kände preeeecis som du innan: "inget joll daltande"- vaddå duktig, som om man har nåt val?! men när jag väl var där och de bekräftade, uppmuntrade och peppade.. då var det otroligt fint att höra...!
Fast just det här lösryckta "dutti du ä" accepterar jag nog inte den här gången heller, men att få pepp för att jag kämpade bra när jag kämpade, att jag ndades rätt och krystade med kaninteknik... det kanske bara är sånt som alla får höra men det betydde mycket.
Vad är kaninteknik?
L]
haha nu dog jag lite
kanintekniken kanske var det man körde i början av denna resan?
Jag inbillar mig att de flesta BM kan känna av vad som funkar på respektive person. Jag hatar också gulligull och slapp det helt första gången. Hoppas att det är en lika bra BM denna gången.