K
Klockmalvan
Sv: Vårföräldrar 2013 #4
men Pan!!!!! De är ljuvliga!! Stort grattis!!!!!!!
Jag har fått EDA. Jag var ju livrädd men de satte slangen för ett par timmar sen. Just för att jag har så ont så den skulle vara på plats. Det var hemskt att sätta den, säkert för att jag var så nervös också men läkaren hittadr inte rätt först så
det var lite extra besvärligt.
Barnmorskan och Johan var ett helt underbart stöd!
Nu har jag fått första dosen och jag är 100 % smärtfri. Det går inte att beskriva. Helt sjukt vad skönt det är. Det kliar i benen, en biverkning tydligen, men alltså... vilken enorm effekt.
Jag låg här och hade så ont så jag vågade inte röra mig och mådde illa mm. men eftrr ungefär 15 min. kickade det in.....
Känner mig lite yr och domnig i fossingarna men det gör ingenting ...
Ska GÅ och kissa strax tänkte jag. GÅ - det ni!
Annars vet jag inget mera. Som det kändes innan edan så
var det bra med värkar men det kan ta tid. Hoppas han är här
innan morgonen i allafall!
Fortsätter uppdatera er efter vad jag kan om
ni vill ... det händer ju inte så mycket här
så jag får passa på att underhålla min exhebitionistiska ådra! (smärtlindring=avancerade ord!)
men Pan!!!!! De är ljuvliga!! Stort grattis!!!!!!!
Jag har fått EDA. Jag var ju livrädd men de satte slangen för ett par timmar sen. Just för att jag har så ont så den skulle vara på plats. Det var hemskt att sätta den, säkert för att jag var så nervös också men läkaren hittadr inte rätt först så
det var lite extra besvärligt.
Barnmorskan och Johan var ett helt underbart stöd!
Nu har jag fått första dosen och jag är 100 % smärtfri. Det går inte att beskriva. Helt sjukt vad skönt det är. Det kliar i benen, en biverkning tydligen, men alltså... vilken enorm effekt.
Jag låg här och hade så ont så jag vågade inte röra mig och mådde illa mm. men eftrr ungefär 15 min. kickade det in.....
Känner mig lite yr och domnig i fossingarna men det gör ingenting ...
Ska GÅ och kissa strax tänkte jag. GÅ - det ni!
Annars vet jag inget mera. Som det kändes innan edan så
var det bra med värkar men det kan ta tid. Hoppas han är här
innan morgonen i allafall!
Fortsätter uppdatera er efter vad jag kan om
ni vill ... det händer ju inte så mycket här
så jag får passa på att underhålla min exhebitionistiska ådra! (smärtlindring=avancerade ord!)