Vårföräldrar 2013 #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013 #4

Jaaa ...
jag har nu läst vad ni skriver men jag har inte hjärna nog att svara som
folk...

Har fått mat (hamburgare), sovit, kaffe, gosig värmare till
magen ...

Har massa ont och känner mig konstig men så här har det ju varit i evigheter så jag vet inte vad som är vad faktiskt. kan ju lika gärna
vara den här obekväma sängen ....

Läkaren var lite kul förresten. Han sa: "du ska ha ordentlig smärtöindring, vi kan sätta katetern i ryggen innan du har så hemskt ont så den
är på plats, så är det bara att aktivera när det behövs"

Han frågade inte. Sa bara:du ska ha ... Hihi ... ;)

Vad sött sagt av sambon :) :bow:

Och jo, jag är kanske "värre" drabbad, fast det är ju inte fogarna som trasslar för min del iofs så det är jag ju inte ändå. Du får se till att vara rädd om dig minsann, jag vet hur det är det där när instikten slår in med trassliga hästar ;)

Har fått en tampong med mognads-medel till livmodertappen..... och vi får inte åka hem förrän bebisen är ute....!!!!!!!!!:bump:

hur ofta vill ni ha uppdateringar? :p
än så länge är ju allt som innan så ... ligger här med ctg ...

Vad härligt! :D :banana: Åh, nu håller jag tummarna för att bebis snart är ute!
Vilken härlig läkare förresten :love:

Och uppdateringar vill vi ju ha ofta! Men jag ska i och för sig dra iväg på årsmöte nu om en stund så din kotte är kanske ute när jag kommer hem sent ikväll ;)

Joo... Men jag har ju haft paus i mina krämpor i flera dagar! ;)

Klockan: Det verkar som om de tar väl hand om dig, då kan vi lämna över dig till läkarna utan att vara oroliga? :) Känner du dig fortfarande orolig eller börjar du finna dig?

Tyckte din man om leverbiffarna? ;) (Jag skulle också ha valt hamburgare!)

Vad bra att de tar väl hand om dig! Det har du verkligen förtjänat!

Går förlossningen framåt någonting? Känns det överkomligt? Ska städa lite nu innan påskbesöket kommer, men jag kniper lite med tårna när jag inte kan hålla tummarna!

Vi fick hamburgare båda två. :p

Nu börjar det äntligen hända grejer. Det gör ju lika ont som det gjort sista halvåret men andningen är påverkad och det ilar mensvärkigt i benen...!!!!!!

hör bebisar som ylar i korridoren när jag är
på toa ... :love:

har fått en kanyl i handen- ajajaja.. BM tyckte jag var duktig, jag himlade åt henne och då avslöjade hon att hon fick lustgas när hon skulle sätta in en sån vid sin förlossning ... :D

Ooh vad spännande att det börjar hända nåt. Vad är realistiskt att tro, kan det bli bebis under kvällen eller är det snarare natt/i morrn som gäller?

Skickar en tanke till Pan också, förstår att du inte har tid eller lust att hänga här med oss men lite orolig är jag ju allt. Hoppas allt är bra med hela nya familjen!

Heja vad bra att de sätter edan redan nu så att de inte behöver grotta när du har så ont att du vill ha den :) sunt tänk att du ska lida så lite som möjligt under förlossningen!

Ja, kanylen i handen är inte kul alls :/ jag är larvig och tycker att sånt gör ont.

Tack allihopa för grattis och lyckönskningar :)

Vi har det bra! Vi har precis haft varsitt barn på magen hud mot hud i ca 3h :love: så nu är det mat och vila som gäller innan första försöket att lägga dom vid bröstet/få igång mjölken ikväll :)

Båda har sluppit sina cpap nu och freya ska slippa båda sina kateters nu ikväll så hon bara har sonden kvar och thyra slipper en av sina kateters. Så förhoppningsvis om dom tar det bra så slipper dom kuvösen imorgon med :)

Dom är ju helt fantastiska! Så orealistiskt att man lyckats kapa något så underbart :love:

Nu är du förvirrad :D thyra och freya står det ju ;)

Heja Pan! Låter helt underbart! Lite avis faktiskt :love:
Hur stora är de?

Tack allihopa för grattis och lyckönskningar :)

Vi har det bra! Vi har precis haft varsitt barn på magen hud mot hud i ca 3h :love: så nu är det mat och vila som gäller innan första försöket att lägga dom vid bröstet/få igång mjölken ikväll :)

Båda har sluppit sina cpap nu och freya ska slippa båda sina kateters nu ikväll så hon bara har sonden kvar och thyra slipper en av sina kateters. Så förhoppningsvis om dom tar det bra så slipper dom kuvösen imorgon med :)

Dom är ju helt fantastiska! Så orealistiskt att man lyckats kapa något så underbart :love:

ååååh det spritter i hormonerna här nu vill jag lova! Så underbart det låter! :love:

Jättefina namn ni har valt också, stoooort grattis!!!!

Thyra 1748g och 41cm lång!
blogger-image--1901733485.jpg

Freya 1418g och 38cm lång!
blogger-image--1447778912.jpg

Pan: Men åååååååh!! :love:

edit:
Jag insåg just att ungefär så ser ju min kotte ut där inne just precis nu också! :eek: :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 868
Senast: lillebill
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 366
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 655
Senast: supersonic
·
Småbarn Ny tråd och prefixet är numera små barn! Och ni får stå ut med min ikon ytterligare en gång ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet...
86 87 88
Svar
1 743
· Visningar
88 694
Senast: Olina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar