På min Mac syns detJa, på dator är det säkert så, på iphone syns det inte. Och då kanske det inte syns på min mac heller, ska kolla på pc-n på jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På min Mac syns detJa, på dator är det säkert så, på iphone syns det inte. Och då kanske det inte syns på min mac heller, ska kolla på pc-n på jobbet.
Va kul att ni nu har fått hem honom! Vilken ras är han? Jag tror du har skrivit det men jag har glömt bort vilken det var. Visst är rasen i så vanlig in Sverige, eller?
Då var rasen verkligen ovanlig i Sverige! Verkligen jättesöt!Han är en Yakutian Laika Med honom finns det 7 st i landet nu
Igår blev Cessna 5 månader och jag tycker att hon blir vackrare och vackrare för varje dag som går. Hon är verkligen mammas flicka när det kommer till utseendet. Mycket lik den fina kaktiken!
Igår blev Cessna 5 månader och jag tycker att hon blir vackrare och vackrare för varje dag som går. Hon är verkligen mammas flicka när det kommer till utseendet. Mycket lik den fina kaktiken!
Hur känns det med henne nu?
Fick hälsa på en tollarvalp igår, de är verkligen vackra hundar
Likaså Cessna!
Vad roligt! Vet du vilken det var?
Hon är en väldigt rolig hund som utvecklas fint för varje dag som går. Väldigt mycket tryck i henne och väldigt mycket göra först tänka sen.
Såg att du har honom med bibehållen avelsrätt? Hur fungerar det med utställningar och liknande, räknas han som en renrasig hund som får ställas ut i Sverige?Han är en Yakutian Laika Med honom finns det 7 st i landet nu
Såg att du har honom med bibehållen avelsrätt? Hur fungerar det med utställningar och liknande, räknas han som en renrasig hund som får ställas ut i Sverige?
Om det inte fungerar hos FCI - kan du fortfarande ställa i Polen? Och hur kommer det sig att du skaffar just en såpass ovanlig ras som verkar medföra en del krångel med tanke på bibehållen avelsrätt?Måste ställa honom i Polen då styrelsen i SKK är idioter Sverige var enda land i Norden som inte godkände dom på senaste mötet med NKU. Nu ska ryska kennelklubben ta upp rasen med FCI på måndag så vi hoppas på mer tur där
Om det inte fungerar hos FCI - kan du fortfarande ställa i Polen? Och hur kommer det sig att du skaffar just en såpass ovanlig ras som verkar medföra en del krångel med tanke på bibehållen avelsrätt?