Status
Stängd för vidare inlägg.
"Infoga bild" - "Genom URL:en" :) tror jag att det ska vara iaf! Och du kan bara dela bilder från FB om de är publika.

Åh, tack!! Nu fattade jag, jag hade inte ens noterat den där lilla symbolen som gav "Genom URL:en"

Verkar ju funka :D

44929252_798980540446185_5723782725014388736_n.jpg

44898873_798980660446173_8298036227878158336_n.jpg

Var har du det?? Jag har bara Bifoga filer och vykortsikonen (på iphone)

"Vykortsikonen"? :D Skulle gissa att det är den som heter "Infoga bild". Texten kommer fram när man har muspekaren över den. När du trycker på den får du upp alternativ att antingen ladda upp direkt eller genom URL:en.

"Vykortsikonen"? :D Skulle gissa att det är den som heter "Infoga bild". Texten kommer fram när man har muspekaren över den. När du trycker på den får du upp alternativ att antingen ladda upp direkt eller genom URL:en.
Muspekaren = du är alltså på dator
909993BF-9DE4-48FA-AE23-A90724095BE5.webp
. Såhär ser det ut i min mobil. Men då är det nog samma sak vi menar.

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma? Försöker du göra någon sorts poäng?
Men va? Vi konstaterar väl bara att det verkar se olika ut på dator och iphone, vilket kan vara bara att veta för de som läser våra råd om hur man lägger in bilder. SÅ lättretlig behöver du väl inte vara?

Men va? Vi konstaterar väl bara att det verkar se olika ut på dator och iphone, vilket kan vara bara att veta för de som läser våra råd om hur man lägger in bilder. SÅ lättretlig behöver du väl inte vara?

:confused: "SÅ" lättretlig? Jag förstår bara inte poängen, verkar det som. Åsa A löste det ju utmärkt och det här har ju inget med tråden i sig att göra. Jag gissar att man ganska lätt förstår att jag menar bild-ikonen när jag skriver "infoga bild".

Det ser helt likadant ut, man råkar bara kunna se vad bildknappen heter om man har en muspekare. Det är väl inte svårare än så?

Det ser helt likadant ut, man råkar bara kunna se vad bildknappen heter om man har en muspekare. Det är väl inte svårare än så?
Nej, det var det jag försökte säga. Men syns det även på android så stämmer inte det. Men jag behöver inte veta mer om det, hade bara ingen aning om att det var minerat område.

Nej, det var det jag försökte säga. Men syns det även på android så stämmer inte det. Men jag behöver inte veta mer om det, hade bara ingen aning om att det var minerat område.

Jag menade att ikonen syns lika väl. Jag förstod inte vart du ville komma med dina inlägg, och jag förstår inte heller den sura tonen du har, så jag föreslår att vi sätter punkt där.

Men alltså, det började med att du ställde en fråga som Leo svarade på, där tyckte jag personligen att allting blev glasklart. Nu var ju inte Leo eller du stensäkra på att ni menade samma ikon (men det gjorde ni), så Leo bekräftade det och där borde väl inga fler frågor ha funnits, eller?
Jag förstår inte din mening om Android, vad skulle inte stämma? Hela grejen om "minerat område" låter mest otrevligt och jag förstår inte varför du skriver sånt. Blir så trist ton då.
Men har du fler frågor om infoga bild-funktionen är det nog mer passande att ta det i Bukeforumet eller så. :)

Så har Faustus varit på Svensk mark i snart 4 dagar :love: Stor kille nu, 17 veckor och väger 13,2 kg. Han är en så himla cool kille, tar det mesta med ro, enda han inte gillar är hälsa på främmande människor. Så vi behöver träna lite på den sociala biten. Detta är typiskt för rasen och tycker det är super skönt att han ignorerar folk. Däremot behöver vi träna bort att skulle någon sträcka fram handen ändå så kan de få sig ett litet naffs i fingrarna :o Äldre människor gillar han, yngre är inte lika populära :angel:
IMG_20181101_181505_182.webp

Så har Faustus varit på Svensk mark i snart 4 dagar :love: Stor kille nu, 17 veckor och väger 13,2 kg. Han är en så himla cool kille, tar det mesta med ro, enda han inte gillar är hälsa på främmande människor. Så vi behöver träna lite på den sociala biten. Detta är typiskt för rasen och tycker det är super skönt att han ignorerar folk. Däremot behöver vi träna bort att skulle någon sträcka fram handen ändå så kan de få sig ett litet naffs i fingrarna :o Äldre människor gillar han, yngre är inte lika populära :angel:Visa bifogad fil 21109
Va kul att ni nu har fått hem honom! Vilken ras är han? Jag tror du har skrivit det men jag har glömt bort vilken det var. Visst är rasen i så vanlig in Sverige, eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 005
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
14 764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025

Hästrelaterat