Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild, bild, bild, bild??Nu är han här !
Världens goaste cairnkille så jag hoppas att han kommer att trivas hos oss !
Såg honom på HiF. SÅÅÅÅ FIIIN Det är något speciellt med dom vetefärgade!Nu är han här !
Världens goaste cairnkille så jag hoppas att han kommer att trivas hos oss !
Nu är vår tilltänkta familjemedlem snart 2 veckor gammal. Vi har börjat fundera på namn men det är ju så svårt! Vi var helt insnöade på att vi skulle ha en tik först så jag kommer fortfarande bara på tiknamn
Det lutar åt Krut just nu
Nu är vår tilltänkta familjemedlem snart 2 veckor gammal. Vi har börjat fundera på namn men det är ju så svårt! Vi var helt insnöade på att vi skulle ha en tik först så jag kommer fortfarande bara på tiknamn
Det är ju en Lennart
Åh, var, var, var ?Jag ska faktiskt titta på en liten skrutt idag (därför jag inte sover).
Hoppas hoppas att jag kan uppdatera här med en valpbild snart!
Kommer eventuellt också bli med dsgvalp i sommarKanske blir en DSG valp för oss till sommaren
Eftersom det ordnat upp sig privat så vi kan ha hund så hörde jag av mig till uppfödaren jag köpte Agnes av och jo, v21 är en kull väntad! Hon sa även idag att jag har första tjing på en tik
Kommer eventuellt också bli med dsgvalp i sommar