Status
Stängd för vidare inlägg.
12940803_1689966811291207_1964534196_n.jpg

Mattes lille hjälpreda bär bytta.

Oj. Hjälp! Vi har kollat runt ett tag efter en ny liten flockmedlem. Hade kanske egentligen helst väntat till efter sommaren p g a lite inventeringsjobb och grejer i sommar (= innebär en del, i och för sig hundvänligt, resande), men sedan ser man plötsligt BILDEN och känner direkt :love:. Kollar lite närmare och inser att flera (enligt mig) "roliga" hundar finns i stamtavlan...

Inget är helbestämt än, men på lördag ska vi åtminstone åka och hälsa på! :nailbiting:

Den uppfödaren jag har bäst kontakt med och förmodligen vill ha valp från är just nu och parar sin otroligt fina och trevliga tik i danmark med en snygg hane.

Tyvärr blir det ingen valp från den här kombinationen för mig ( :cautious:) men ska i alla fall få träffa och gosa med valparna när de kommer. Det är alltid bättre än inget... antar jag... kanske. :confused::D (Som tur är alla valpar tingade, så även om jag skulle känna för att ta med mig alla hem så går det inte)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 434
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 526
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 925
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar