Maaaaaagen! Hakan! Ååh, bebis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är jäkligt synt!! Undrar såååå vad som är i våran tik.Ultraljud visade valpar... synd att man inte kan se exakt antal och kön! :P
Jag är sugen på en brukshund i år. Längtar så det värker i kroppen och det lutar mer och mer åt schäfer ändå..
Att resa med en rejäl hund med sig kan ju också ha sina fördelar, man ska inte vara negativ och se en massa problem
Fattar jag inte riktigt, eller varför skulle det vara mer fördelar att resa med en mindre rejäl hund? Menar du storleksmässigt eller?
Jag tänker faktiskt säkerhetsmässigt
Om man är ute på kvällen eller ställen där man som kvinna kanske inte är riktigt trygg, eller känner sig trygg. Så om jag nu ska ha brukshund att träna, tävla och eventuellt till tjänst så varför inte en fäfer
Och nu fattar jag vad du menar haha. Fördelen med mindre hund är ju att de är fysiskt lättare att få plats med överallt ja
Men jag tror inte att en större hund hindrar så mycket, lite mer pusslande blir det säkert men det behöver ju inte vara ett hinder tänker jag
JOHO klart du ska!Jag ska inte skaffa valp i år, jag ska inte skaffa valp i år, jag ska inte...
Det är viktiga grejer att göraHar legat i soffan en stund och myst med tikens mage. Hon älskar när man gosar med den. Man måste ju prata med puppisarna så de känner sig välkomna
Varför skulle han inte vara fertil?Jag har fått en sååååå intressant avelsförfrågan på min hane. Ska åka o göra fertilitetstest på honom på torsdag, tyvärr tror jag inte att han är fertil. Och är han fertil så ska tiken "bara" röntgas nästa måndag. Och sen är det bara att hoppas att vi får till parningar och tiken får många fiiiina valpar. Jag ska ha en parningsvalp isf, så håll tummarna för oss snälla ni!! Om allt går vägen så får jag hem min valp typ i slutet på 2016-början på 2017!
För han har varit kemiskt kastrerad. Det borde ha gått ur för längesen men pungen är fortfarande väldigt liten..Varför skulle han inte vara fertil?
Åh, jag förstår. Håller tummarna!För han har varit kemiskt kastrerad. Det borde ha gått ur för längesen men pungen är fortfarande väldigt liten..
Haha nej, passar sig inte alls just nu faktiskt. Så småningom blir det nog en, men inte i år, tyvärr.JOHO klart du ska!
Nyfiken! PM gärnaJag har fått en sååååå intressant avelsförfrågan på min hane. Ska åka o göra fertilitetstest på honom på torsdag, tyvärr tror jag inte att han är fertil. Och är han fertil så ska tiken "bara" röntgas nästa måndag. Och sen är det bara att hoppas att vi får till parningar och tiken får många fiiiina valpar. Jag ska ha en parningsvalp isf, så håll tummarna för oss snälla ni!! Om allt går vägen så får jag hem min valp typ i slutet på 2016-början på 2017!