Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag och sambon bestämt oss för att skaffa en hund till! Vår lilla vovve har varit ensam sen vi fick låta katten somna in i december.

Det blir förhoppningsvis en tik på foder från en kull från uppfödaren till vår nuvarande hund. En av hundarna som ska ha valpar i år är halvsyster till vår hund och vi hoppas på en fin liten tik från den kullen. Hon ska löpa inom några veckor, så nu håller vi tummarna.

Lutar att det blir parning på onsdag :)
Borde vara belagt med spöstraff att publicera så söta bilder!

Det kan anses att man uppviglar till "valp-sug" för allmänheten.:eek:

:love:
Det är många på den här sidan som borde beläggas med spöstraff. :mad: Jag blir sjukt valpsugen varenda gång jag loggar in! :D

Normalt sett vågar jag inte gå in i den här tråden men idag gjorde jag ett undantag. :)

KAN NÅGON BARA KOMMA O HÄMTA MIN VALP INNAN JAG SKAKAR DEN ?!?! :arghh::arghh::arghh:

Typ så. Hatar valpar. Varför köpte jag en ?! Just ja, den kanske blir en vettig hund när den blir stor.. Glad att resten av mina hundar är omplaceringar, annars hade jag nog inte varit vid liv vid det här laget :D

KAN NÅGON BARA KOMMA O HÄMTA MIN VALP INNAN JAG SKAKAR DEN ?!?! :arghh::arghh::arghh:

Typ så. Hatar valpar. Varför köpte jag en ?! Just ja, den kanske blir en vettig hund när den blir stor.. Glad att resten av mina hundar är omplaceringar, annars hade jag nog inte varit vid liv vid det här laget :D
Jag kan också ta den,kommer inte märka någon skillnad med en mer eller mindre :D Ja förutom färgen då.

Tack @Tonto och @dobbis ! Nu somnade den, så nu tycker jag om den. Men när den vaknar igen så får ni den ;)

Hur gamla är dina valpar dobbis?
Bulldosrarna är födda i juli och förvånadsvärt snabba för att vara så stora o med 2kg övervikt. (inte mitt fel)
DSCN1355.mp4

Dom förkyla småttingarna är födda i mitten på nov.

Bulldosrarna är födda i juli och förvånadsvärt snabba för att vara så stora o med 2kg övervikt. (inte mitt fel)
DSCN1355.mp4

Dom förkyla småttingarna är födda i mitten på nov.
Nähä! Varför funkar inte det då? Lägger man inte in film på samma symbol som vanliga bilder?

Asså nu.. Har helt snöat in på om man skulle skaffat sig en RR när nästa hund planeras. Men så träffade jag en Eurasier idag och jag bara åååhhh :love::love::love::love: jag blev stört förälskad och nu måste jag fråga er som har denna rasen är den så underbar som familjemedlem eller träffade jag på ett stjärnskott??
*vissel vissel piip piip* @bollen__

Asså nu.. Har helt snöat in på om man skulle skaffat sig en RR när nästa hund planeras. Men så träffade jag en Eurasier idag och jag bara åååhhh :love::love::love::love: jag blev stört förälskad och nu måste jag fråga er som har denna rasen är den så underbar som familjemedlem eller träffade jag på ett stjärnskott??
*vissel vissel piip piip* @bollen__
Jag har ju just skaffat mig min tredje så att ee..är det svar på frågan? :angel: :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 434
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 526
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 925
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar