Vad blir det för ras nu då ?
Jag har inte bestämt mig än!! Kikar på 2-3 stycken jag gillar... :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blir det för ras nu då ?
Lutar att det blir parning på onsdag
Det är många på den här sidan som borde beläggas med spöstraff. Jag blir sjukt valpsugen varenda gång jag loggar in!Borde vara belagt med spöstraff att publicera så söta bilder!
Det kan anses att man uppviglar till "valp-sug" för allmänheten.
KAN NÅGON BARA KOMMA O HÄMTA MIN VALP INNAN JAG SKAKAR DEN ?!?!
Typ så. Hatar valpar. Varför köpte jag en ?! Just ja, den kanske blir en vettig hund när den blir stor.. Glad att resten av mina hundar är omplaceringar, annars hade jag nog inte varit vid liv vid det här laget
Jag kan också ta den,kommer inte märka någon skillnad med en mer eller mindre Ja förutom färgen då.KAN NÅGON BARA KOMMA O HÄMTA MIN VALP INNAN JAG SKAKAR DEN ?!?!
Typ så. Hatar valpar. Varför köpte jag en ?! Just ja, den kanske blir en vettig hund när den blir stor.. Glad att resten av mina hundar är omplaceringar, annars hade jag nog inte varit vid liv vid det här laget
Vänta tills valpbilderna kommerDet är många på den här sidan som borde beläggas med spöstraff. Jag blir sjukt valpsugen varenda gång jag loggar in!
Normalt sett vågar jag inte gå in i den här tråden men idag gjorde jag ett undantag.
Bulldosrarna är födda i juli och förvånadsvärt snabba för att vara så stora o med 2kg övervikt. (inte mitt fel)
Nähä! Varför funkar inte det då? Lägger man inte in film på samma symbol som vanliga bilder?Bulldosrarna är födda i juli och förvånadsvärt snabba för att vara så stora o med 2kg övervikt. (inte mitt fel)
Dom förkyla småttingarna är födda i mitten på nov.
Nej du lägger in på den brevid, som er ut som en bit film sas.Nähä! Varför funkar inte det då? Lägger man inte in film på samma symbol som vanliga bilder?
Kom bara till en profil, gissningsvis din Men såg en video på pinnen och två frallor tror jag. Dom såg stora ut
Dom är en blandning mellan broiler och bullterrier Springer dom ner mig eller pinnen så lär vi bryta någotKom bara till en profil, gissningsvis din Men såg en video på pinnen och två frallor tror jag. Dom såg stora ut
Jag har ju just skaffat mig min tredje så att ee..är det svar på frågan?Asså nu.. Har helt snöat in på om man skulle skaffat sig en RR när nästa hund planeras. Men så träffade jag en Eurasier idag och jag bara åååhhh jag blev stört förälskad och nu måste jag fråga er som har denna rasen är den så underbar som familjemedlem eller träffade jag på ett stjärnskott??
*vissel vissel piip piip* @bollen__
Hahaha ja jo det är det nog. Men hur ser det ut med pälsvård?? jag pallar verkligen inte med en timmes borstning varje dag..Jag har ju just skaffat mig min tredje så att ee..är det svar på frågan?