Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katter och att inte va i centrum när nåt händer.. fick nyss telefonsamtal och vem vaknar till om inte Lilla herrn som genast springer och ska knuffa bort telefonen o klänga på mig :meh:
Inte helt ovanligt när jag pratar i telefonen :cautious:

Mitt ex hade en katt som alltid bet mig i benen eller rumpan när jag pratade telefon :cautious: kattskrälle!

Äter bröllopstårta och dricker te till frukost. Önskar att vi var på smekmånad istället för att sitta i varsin del av världen :( Vi pratade en liten stund igår kväll, han ångrar sig att han åkte tillbaka. Jag har ju skrivit om allt krångel som varit för oss innan, och nu när han kom ner hade han fått mail från sin handläggare att han blivit nekad återetableringsstödet som man kan få vilket sätter honom ännu mer på pottkanten :( Han sa att situationen i Irak känns värre nu än det gjorde 2015 när han lämnade landet :(

Ska hämta mamma om en stund, vi ska på loppis, så jag lär väl sluta grubbla och fortsätta äta min frukost :(

Äter bröllopstårta och dricker te till frukost. Önskar att vi var på smekmånad istället för att sitta i varsin del av världen :( Vi pratade en liten stund igår kväll, han ångrar sig att han åkte tillbaka. Jag har ju skrivit om allt krångel som varit för oss innan, och nu när han kom ner hade han fått mail från sin handläggare att han blivit nekad återetableringsstödet som man kan få vilket sätter honom ännu mer på pottkanten :( Han sa att situationen i Irak känns värre nu än det gjorde 2015 när han lämnade landet :(

Ska hämta mamma om en stund, vi ska på loppis, så jag lär väl sluta grubbla och fortsätta äta min frukost :(
Jag har inte lyckats följa helt varför han har varit tvungen att åka, men jag vill bara säga att jag lider med dig. Så hemskt att inte kunna vara med den man älskar :heart.

Hoppas dagen med mamma blir trevlig.

Sovit riktigt gott och känner mig hyfsat utvilad. Ska ta mig upp ur sängen och äta frukost, promenad med hunden, sätta lite frön och dammsuga på övervåningen står på dagens schema.

Lördagsfrulle :d
IMG_20180224_100635_539.webp

Kram :heart

Ont i halsen
Ska dricka lite kaffe sen se om jag har nåt bra te.
Solen skiner så tänkte iaf sticka näsan utanför dörren idag

Bättre idag :)
Så fint väder idag så hade velat ta en promenad men barnet kommer vägra :arghh:
Får hoppas maken inte kommer hem jättesent så kanske jag kan gå ikväll.

Nu är det frukostlatte och fortsätta rensning av saker. Mellanbarnet var riktigt duktig igår och fick rensat en hel del utan problem :)
Jag ska ta och slänga ut en del kläder jag krympt ur :bump:

Om två helger ska Leo och jag sitta som mellanbil på rallyt här . Då tanten är i Thailand så måste han följa då jag inte har någon hundvakt. Han älskar att titta på bilar så det ska nog gå bra men blir lite problem med hans långpromenad då vi blir sittande i 3-5 timmar beroende på hur många anmälningar vi får

Igår försvann vårat vatten. Fick besked nu på morgonen att vi får vatten tidigast måndag. Troligen har Det frusit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 377
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat