Fick lite feeling och fixade ”dreads” i håret med någon slags Diy-grej jag såg på youtube inför gårdagens temafest. Ska bli spännande att försöka få ur idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har samma problem fast med mitt yngsta barnKatter och att inte va i centrum när nåt händer.. fick nyss telefonsamtal och vem vaknar till om inte Lilla herrn som genast springer och ska knuffa bort telefonen o klänga på mig Inte helt ovanligt när jag pratar i telefonen
Jag må vara en gammal surkärring, men ibland undrar man över dagens ungdom.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/tva-misstankta-for-gurkmisshandel
Katter och att inte va i centrum när nåt händer.. fick nyss telefonsamtal och vem vaknar till om inte Lilla herrn som genast springer och ska knuffa bort telefonen o klänga på mig
Inte helt ovanligt när jag pratar i telefonen
Naturell yoghurt är bäst när man bränt sig i solen.Ouch! aloe vera brukar hjälpa och är ofta skonsammare än andra preparat. Lite rom på kvällen är inte helt fel och kan säkert distrahera temporärt
Jag har inte lyckats följa helt varför han har varit tvungen att åka, men jag vill bara säga att jag lider med dig. Så hemskt att inte kunna vara med den man älskar .Äter bröllopstårta och dricker te till frukost. Önskar att vi var på smekmånad istället för att sitta i varsin del av världen Vi pratade en liten stund igår kväll, han ångrar sig att han åkte tillbaka. Jag har ju skrivit om allt krångel som varit för oss innan, och nu när han kom ner hade han fått mail från sin handläggare att han blivit nekad återetableringsstödet som man kan få vilket sätter honom ännu mer på pottkanten Han sa att situationen i Irak känns värre nu än det gjorde 2015 när han lämnade landet
Ska hämta mamma om en stund, vi ska på loppis, så jag lär väl sluta grubbla och fortsätta äta min frukost
Äter bröllopstårta och dricker te till frukost. Önskar att vi var på smekmånad istället för att sitta i varsin del av världen Vi pratade en liten stund igår kväll, han ångrar sig att han åkte tillbaka. Jag har ju skrivit om allt krångel som varit för oss innan, och nu när han kom ner hade han fått mail från sin handläggare att han blivit nekad återetableringsstödet som man kan få vilket sätter honom ännu mer på pottkanten Han sa att situationen i Irak känns värre nu än det gjorde 2015 när han lämnade landet
Ska hämta mamma om en stund, vi ska på loppis, så jag lär väl sluta grubbla och fortsätta äta min frukost