Det är lika med hunden han blir vansinnig om man sitter och kollar på mobilenMitt ex hade en katt som alltid bet mig i benen eller rumpan när jag pratade telefon kattskrälle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lika med hunden han blir vansinnig om man sitter och kollar på mobilenMitt ex hade en katt som alltid bet mig i benen eller rumpan när jag pratade telefon kattskrälle!
Fy vad trist ! Usch, ja, det är sådant man fasar för vid många minusgrader....Igår försvann vårat vatten. Fick besked nu på morgonen att vi får vatten tidigast måndag. Troligen har Det frusit.
hade 19.8 och 17.6som kallast några nätter. Två av tre fastigheter är utan vatten. Som väl är finns Det vatten i ladugården så vi kan hämta där. Trist men samtidigt väldigt nyttigt i tillvaron att bli lite ''handikappad '' man inser hur mycket man tar för givet.Vilket skit @åke Har ni haft det kallt på eran sida av länet?
Jag kanske ska ta lärdom o sätta på elementet i mitt "vattenrum"
Har ni koll på var i ledet det har frusit? För jag antar att dom 3 husen har samma ledning,eller ?!hade 19.8 och 17.6som kallast några nätter. Två av tre fastigheter är utan vatten. Som väl är finns Det vatten i ladugården så vi kan hämta där. Trist men samtidigt väldigt nyttigt i tillvaron att bli lite ''handikappad '' man inser hur mycket man tar för givet.
Urk....hoppas att det inte blir dyrt att få rätt på bara....hade 19.8 och 17.6som kallast några nätter. Två av tre fastigheter är utan vatten. Som väl är finns Det vatten i ladugården så vi kan hämta där. Trist men samtidigt väldigt nyttigt i tillvaron att bli lite ''handikappad '' man inser hur mycket man tar för givet.
Problem med vatten är inte kul hoppas det kommer tillbaks fort.Igår försvann vårat vatten. Fick besked nu på morgonen att vi får vatten tidigast måndag. Troligen har Det frusit.
Jag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.
I torsdags kväll fick min älskade gamla ponny kolik och trots behandling blev hon inte riktigt bra. Vid undersökning igår morse var hon sämre och jag bestämde att det fick räcka.
Vi fick nästan 19 år tillsammans och hon har gett mig oändlig glädje under dessa år. Hon är evigt älskad och obeskrivligt saknad av många.
Visa bifogad fil 11557
Jag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.
I torsdags kväll fick min älskade gamla ponny kolik och trots behandling blev hon inte riktigt bra. Vid undersökning igår morse var hon sämre och jag bestämde att det fick räcka.
Vi fick nästan 19 år tillsammans och hon har gett mig oändlig glädje under dessa år. Hon är evigt älskad och obeskrivligt saknad av många.
Visa bifogad fil 11557
Visa bifogad fil 11557
Två av tre hus är utan. vi misstänker att Det har frusit nere på planen som dom har skottat rent från snö. hur man fixar Detta har jag ingen aning om. Kanske någon här inne vet??Har ni koll på var i ledet det har frusit? För jag antar att dom 3 husen har samma ledning,eller ?!