Som tur är blir Det inte hål i min plånbok.Urk....hoppas att det inte blir dyrt att få rätt på bara....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som tur är blir Det inte hål i min plånbok.Urk....hoppas att det inte blir dyrt att få rätt på bara....
Men fy vad tråkigt. Beklagar verkligen. otroligt vacker häst.Jag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.
I torsdags kväll fick min älskade gamla ponny kolik och trots behandling blev hon inte riktigt bra. Vid undersökning igår morse var hon sämre och jag bestämde att det fick räcka.
Vi fick nästan 19 år tillsammans och hon har gett mig oändlig glädje under dessa år. Hon är evigt älskad och obeskrivligt saknad av många.
Visa bifogad fil 11557
Har ätit pannkakor hjortron och glass nu är jag proppmätt och det får bli en tupplur innan lastning av balar
Du som grejar med allt. Vet du hur man tinar fruset vattenrör i plast?? Det går ju inte att gräva nu.Har ätit pannkakor hjortron och glass nu är jag proppmätt och det får bli en tupplur innan lastning av balar
heartJag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.
I torsdags kväll fick min älskade gamla ponny kolik och trots behandling blev hon inte riktigt bra. Vid undersökning igår morse var hon sämre och jag bestämde att det fick räcka.
Vi fick nästan 19 år tillsammans och hon har gett mig oändlig glädje under dessa år. Hon är evigt älskad och obeskrivligt saknad av många.
Visa bifogad fil 11557
Jag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.
Visa bifogad fil 11557
Har ni inte somnat än
Har det fruset där så är ju inte rören nergrävda djupt nog. Det går ju att ånga sig ner/fram ,men vet i katten hur dyrt o besvärligt det är.Två av tre hus är utan. vi misstänker att Det har frusit nere på planen som dom har skottat rent från snö. hur man fixar Detta har jag ingen aning om. Kanske någon här inne vet??
Man får vara glad för det lilla iblandSom tur är blir Det inte hål i min plånbok.
Beklagar sorgenJag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.
Visa bifogad fil 11557
Man kan tina det med att ta en rätt stel plastslang med mindre diameter och köra hett vatten medans man matar på slangen och tina det p så visDu som grejar med allt. Vet du hur man tinar fruset vattenrör i plast?? Det går ju inte att gräva nu.
Jag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.
Visa bifogad fil 11557
Åh, har hon kommit nu Grattis!
Visa bifogad fil 11557