Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken konsert igår! Fantastiskt bra! Mannen spelade dragspel, piano, cymbal och bastrumma samtidigt som han sjöng. Alltså allt på samma gång, och det lät bra! Fantastiskt bra.

Nu är vi hemma igen, ätit en falafeltallrik och sett första resan på På spåret. Nu ska jag nog sätta mig och sy lite tror jag.

Jag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.

I torsdags kväll fick min älskade gamla ponny kolik och trots behandling blev hon inte riktigt bra. Vid undersökning igår morse var hon sämre och jag bestämde att det fick räcka.
Vi fick nästan 19 år tillsammans och hon har gett mig oändlig glädje under dessa år. Hon är evigt älskad och obeskrivligt saknad av många.
Visa bifogad fil 11557
Jag beklagar :heart

Jag körde i värmekabel i mina slangar där jag vet det är kritiskt. Klart på 5 minuter om det fryser
Jag har utanpåliggande värmeslang om olyckan skulle vara framme,som jag tidigare hade i stallet,men som jag förstod @åke så har det troligen fruset i marken och då är ju bästa o billigaste lösningen att göra om o göra rätt.

Jag har varit borta från tråden i några dagar. Jag har jobbat hårt på jobbet, tittat på OS men framförallt förlorat min stora kärlek i livet.

I torsdags kväll fick min älskade gamla ponny kolik och trots behandling blev hon inte riktigt bra. Vid undersökning igår morse var hon sämre och jag bestämde att det fick räcka.
Vi fick nästan 19 år tillsammans och hon har gett mig oändlig glädje under dessa år. Hon är evigt älskad och obeskrivligt saknad av många.
Visa bifogad fil 11557

Fina Cinna :heart :heart

Visa bifogad fil 11557
Beklagar sorgen! :heart

Vårstädar så smått i förhoppning om att lätta på vinterdepressionen litegrann.
Jag har utanpåliggande värmeslang om olyckan skulle vara framme,som jag tidigare hade i stallet,men som jag förstod @åke så har det troligen fruset i marken och då är ju bästa o billigaste lösningen att göra om o göra rätt.
Jo jag har en utanpåliggande och hela slangen isolerad då vårat gick sönder på vintern och vi hade slagen hängande i luften och det fick följa med ner i backen sedan . Så när jag flyttade hydroforer från ladugården till mjölkkamaren då jag sålde korna så la jag i kabel både till brunnen och ut och det var tur då jag brukar glömma slå på värmen i tid . För Åkes del får hon göra som jag s för att få vatten nu . Rörkrökaren har sådan utrustning

@LadyCovergirl

:heart
grouphugg.gif
rose.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 277
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023