Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lite ångest över att jag mår apa idag, har precis börjat känna att det nya jobbet kanske kan funka ändå och upptäckte att jag kollat fel på schemat. Så går delad tur i morgon, inte dagpass som jag trodde. Sambon börjar tidigt i morgon men jag kan nog lösa det med ungarna ändå.
Blev tvungen att lägga mig på sängen nyss för att jag blev jätteyr, skakis och varm. :confused:
Min kropp har börjat få totalt spader så fort jag får mens. Funkar ju inte att bli dålig varje gång, måste vara skärpt på jobbet

Det är kallt och besvärligt att gå ut och kvällsfodra, men så möts man av den här vackra synen (måne med halo, om det kanske inte syns så bra) :love::
20180224_214352.jpg

Tagit hunden på ett varv runt hönsgården i samband med nattkissen. Grannen berättade att mink varit på besök hos deras ankor idag, så jag tänker att om den känner både min och vovves doft där från ikväll kanske den blir lite skraj. Lite, i alla fall.
:rage:

Jäkla djur. Och sådana släpper djurrättsaktivieter fria. För att de inte vill sitta i bur. De lider alltså mindre när de mäste leta föda eller bli ihjälkörda? Och allt de dödar för att få mat?

De hör inte hemma i vår fauna.

Mitt lördagsnöje idag blev att leka rörmokare och rensa vattenlåset i ett av handfaten... röret ner i avloppet lossnade från vattenlåset och sen hade jag vatten över en bit av golvet :arghh: verkar som jag ändå måste ringa hyresvärden på måndag, det är rensat och åtdraget men tror det behöver dras till ännu mer för det droppar lite. Men jag är supernöjd ändå, första gången jag rensat ett vattenlås :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 254
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka