Hmmm Harry Potter 2 eller die hard 4.0
Svårt beslut
Die Hard 4.0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm Harry Potter 2 eller die hard 4.0
Svårt beslut
Jag tittade på sista avsnittet av Bron.Hmmm Harry Potter 2 eller die hard 4.0
Svårt beslut
Tagit hunden på ett varv runt hönsgården i samband med nattkissen. Grannen berättade att mink varit på besök hos deras ankor idag, så jag tänker att om den känner både min och vovves doft där från ikväll kanske den blir lite skraj. Lite, i alla fall.
Okej. tack snälla.Man kan tina det med att ta en rätt stel plastslang med mindre diameter och köra hett vatten medans man matar på slangen och tina det p så vis
Svårt att veta var isproppen sitter med.Har det fruset där så är ju inte rören nergrävda djupt nog. Det går ju att ånga sig ner/fram ,men vet i katten hur dyrt o besvärligt det är.
Vad läcker Den var.Kom hem från medlemskvällen med några påsar. Lika bra att passa på när man får rabatt
Nu har jag budat hem en kampfisk pojke från Thailand. Så det blir spännande att se om det funkar nu med allt. Har kollat runt lite för import mm
Dags att nanna kudden nu
Visa bifogad fil 11572
Sommar här, -11,9Kikade på termometern nyss och just nu är det -29,8 grader ute, så än lever vintern i högsta välmåga
Värmebölja här -6,8Sommar här, -11,9