Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på Adele, sjunger med i alla låtarna och känner för dunka huvudet i väggen eller något. Väldigt vettig sysselsättning sådär mitt i natten.

Jag har haft en lang och harlig dag. Det ar super kallt har pa natterna, runt frysgrader, men pa dagarna nar solen kommer upp blir det runt 20*C och valdigt harligt att vara ute. Mitt ansikte "spanner" som huden gor nar den fatt mer sol an den ar van.
Det var ett (1) forvirrat bi som lamnat kupan trots att det egentligen var for kallt for det att flyga. Vi var pa ett falt som ar omringat av mandel trad i blom ... biet i fraga forsokte febrilt hitta nektar pa mitt vita "colombia" marke pa trojan. :laugh: till sist fick jag ga ut i odlingen och forsiktigt knuffa ivag biet i riktning mot ett blommande trad.

Vi var pa en IPO tavling dar bada mina tog sina BH ... det forsta steget till IPO titlar. Diva loper (hon ar i hoglop just nu :banghead:) och ar "vimsig" och latt distraherad som fa ... medan allt min lilla intakta Tater Tot tanker pa ar hur han ska lyckas florta till sig tjejen.:cautious:

Och anda fick jag jatte mycket berom fran dommaren for vart fina "relationship" (nar jag kande att de lyssnade 50% samre an vanligt:angel:), samt hur jag hanterade hundarna och hur VANSINNIGT fina mina hundar ar. Alla alskar Diva ... hunden med ett stort clown leende hela tiden. :love:
Lat mig bara saga att jag njuter av det ... och det stora glaset vin jag just nu inmundigar. Det blir nog ett till STORT glas tror jag. Det ar jag vard.

Mysväder ute ;) så jag håller mig inne och kikar på damernas tremil :D

28379834_2109247569092698_5772435022336400607_n.jpg

Gråter av trötthet. Bara kunnat sova 3 timmar inatt pga den jävla nästäppan. Att spraya mer eller snyta sig hjälper inte. Nu är hela munnen och tungan svullna torra och irriterade trots jag försöker dricka massor av vatten, men det hjälper ju föga när jag måste fortsätta andas genom munnen :turd: :arghh:

Drog nyss huvudet i diskmaskinen och fick ett regält jack i huvudet så blodet bröt fram. Fantastisk start på dagen :meh:
Nu kaffe sen stallet när huvudet slutat blöda :cautious:

Stallet klart. Idag hade jag faktiskt utsläppet :D Sista dagen med omtentan idag, ska gå igenom den igen och göra iallafall en ändring som jag noterat.

Gråter av trötthet. Bara kunnat sova 3 timmar inatt pga den jävla nästäppan. Att spraya mer eller snyta sig hjälper inte. Nu är hela munnen och tungan svullna torra och irriterade trots jag försöker dricka massor av vatten, men det hjälper ju föga när jag måste fortsätta andas genom munnen :turd: :arghh:
Samma här
Blir knäpp på min näsa :(

Så trött.. fixade lite i stallet när jag släppte ut och hackade bort en del is på trappan.
Maken ligger risigt till.. ibte bara har jag bett honom upprepade ggr att skotta trappan (aka pulkabacken) men den jäveln har DRUCKIT UPP MITT VIN!!!! :rage::rage::rage:

Måste tvätta kläder sen med. Blä.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 247
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka