Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt slut efter en halvintensiv dag. Vårdsamtal, umgåtts med @Trott i stallet, några jobbiga sjukhustimmar (sambon var iväg, sparven var på dåligt humör), insläpp i stallet.
Nya medicinerna trubbar av huvudet och gör det mesta luddigt, så jag blir helt slutkörd av att försöka använda hjärnan som normalt. Men nu är det bara lite tv-tittande kvar på den här dagen, sen hoppas jag på god sömn

Har inte somnat än. Har oroat mig men lyckats hålla mig samman hela dagen, nu släppte oron och tårarna kom. Jag fick äntligen svar från maken, han är framme och hos sin vän, dom ska äta sen får han skjuts till en av sina systrar. Tack gode gud att det har gått bra! Nu ska jag försöka sova.

Har inte somnat än. Har oroat mig men lyckats hålla mig samman hela dagen, nu släppte oron och tårarna kom. Jag fick äntligen svar från maken, han är framme och hos sin vän, dom ska äta sen får han skjuts till en av sina systrar. Tack gode gud att det har gått bra! Nu ska jag försöka sova.
:heart

❤️❤️❤️

Har varit seg hela dagen och när jag väl hamnade i bassängen gjorde det ont att simma och jag blev andfådd och fick ingen luft. Men jag klämde 800 m ändå, med rejäla pauser. Jag har inte någon lust alls att bli sjuk!
Och vinet är slut.
Funderar på att lägga mig.

Morgonkaffe och cigg! Det har regnat i 2.5 dygn och förväntas regna mer eller mindre i minst en vecka till!
Har vi tur så kommer vattenfallen runt ön flöda!

Mindre roligt att jobba dock då vi inte har någon kontorsbyggnad samt mestdels bilar vi hyr ut inte har ett tak.
Ska prata med chefen idag, ev stänger dom ner nån vecka, vi får väl se.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 415
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat