Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrev på fb:
Banken varnar för att lämna ut koder mm via telefon
Åh vad jag önskar att de ringer mig.
- så ni vill stjäla mina pengar?
-öhhh
-lägg inte på, ni får alla koder ni vill bara ni lovar mig en sak.
-öhhhh
-hittar ni några pengar så MÅSTE ni ringa mig och tala om var för jag hittar fan inga

Jag sitter med forsta koppen kaffe och tittar ut pa hur solen gnistrar i frosten pa vart picknick bord.:cautious: Just nu ar det runt +2*C :eek: Jag vantar nog tills det gatt upp till over 15*C, minst, innan jag tors mig ut.:crazy:

Okej jag var på marken, jag köpte korv och ullsockor! :D Sen köpte jag en massa härliga garner i garnbutiken och hann prata med båda systrarna som äger det, vi känner varandra rätt bra så det var kul! :D Så nu ska jag börja sticka en mössa till mig :angel: Borde egentligen läsa boken jag fick hem men sticka verkar roligare. :D

Haft migrän hela dagen, så är helt slut nu. I kombination med omtenta är det inte det bästa läget :down: Får fortsätta på omtentan imorgon.

Okej jag var på marken, jag köpte korv och ullsockor! :D Sen köpte jag en massa härliga garner i garnbutiken och hann prata med båda systrarna som äger det, vi känner varandra rätt bra så det var kul! :D Så nu ska jag börja sticka en mössa till mig :angel: Borde egentligen läsa boken jag fick hem men sticka verkar roligare. :D
Min mamma har också "stick-djävulen" i sig idag, jag kom hem med en ny bok åt henne med vantmönster plus 5 lösa mönster som jag köpte på sy och hantverksmässan i Stockholm idag. Eller ja, hon hade själv skickat bud med mig att jag skulle köpa den, men ändå :p Plus att hon hade fått hem en stor kartong med massor av nya garner.

Hemma nu. Lång dag, gick upp 05.20 igår och jobbade, fullt upp hela dagen/kvällen, sov mellan 00 och 02.30 inatt, kört bil i hela Stockholm, vart på mässan, stannade till och träffade @cili med guldponny, hem till mamma en sväng och lämnade tygerna mm som jag köpt på mässan då hon erbjöd sig att tvätta alla tygerna :heart Nu ska jag ta och äta lite briyani som maken gjorde igår sen ta en dusch och efter det sova. Hoppas jag kan sova ända tills imorgon, förutom att vakna för att prata med I, han ska höra av sig när han landat.
IMG_20180223_172144.webp

Efter jobbet åkte jag iväg och handlade kattsand till mamma, levererade den och tog med mig sopsortering tillbaka ut. Sen till Kvantum för att handla allt som behövs till ikväll och imorgon. När jag till slut kom hem hade klockan runnit iväg så jag och grannen bestämde oss för att hästarna skulle få busa av sig nakna i lilla hagen. Självklart sliter Aramis av sig skon som han fick på igår :banghead:

Nu städa av huset och sen blir det ett rejält bad så att jag får ladda om lite innan kompisen kommer ner från Stockholm för vin och kräftor.

Har ff ont i höften jag slog för några veckor sen
Anmälde naturligtvis aldrig detta.

Kollar Harry Potter 1 och sen blir det Flood med en av mina favoritskådespelare Robert Carlyle

Snart är det dags! Konsert med bästa Norgren :love: Åkt över halva Sverige så förväntningarna är höga. Sen blir det en öl och lite trevligheter. Känner mig så snygg i min nya klänning ocho lite smink. Speciellt klänningen gör sitt för feststämningen. (ignorera hur lycklig jag ser ut).

Bifogade filer

• IMG_20180222_185539.webp
    IMG_20180222_185539.webp
    85 KB · Visningar: 88
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 422
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka