Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är helt slut. Urlakad som en disktrasa.

Omtumlande och emotionell kväll igår när vi lokalt skulle fastställa listorna till valet. Borde vara enkelt och odramatiskt men det blev jobbigt på flera sätt. Men slutet blev bra.
Säg sedan inte att politik är känslokallt och tråkigt....

Nu på morgonen har jag äntligen sänt ansökan till det där jobbet som jag vill ha, och velat med. Har känt mig som en sådan där seriefigur som sitter vid skrivmaskien och kastar kasserade utkast runt sig. Jag har nog formulerat om ansökan 30 gånger minst...
Men nu är det gjort.

Funderar på att åka till badhuset i eftermiddag. Ska passa på att handla lite på vägen dit. Nu när jag fått sista lönen. Imorgon ska jag återuppta min karriär som vigselvittne. :p

Konstaterade precis att jag gått upp 10kg i vikt sen förra sommaren. Det beror inte på några muskler utan pga sämre matvanor och mycket mer stillasittande än tidigare. Och ja, det påverkar hela kroppen negativt. Inte konstigt att jag känner mig konstant trött och seg :banghead:

Fick lite sovmorgon idag :)
Maken väckte mig dock strax innan 06.00 för en hejdåpuss (som jag bad honom göra :heart) för nu är han på kickoff/utbildning idag och imorgon. Han är den som planerat det hela och just nu är han väl helt lyrisk med tanke på vad dom skulle hitta på :D
Imorgon lär han känna det som att han gått på månen med tanke på morgondagens händelser :rofl:

Tror mellanbarnet hade planerat att sova hos sin farmor inatt så hon beger väl sig iväg sen.
Ska sätta fart och fortsätta rensningen här hemma av barnens leksaker. Dom har snart inga kvar :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 422
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat