Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag inte jobbat nagot alls med hundarna. Vi har lekt och gatt pa promenad. I morgon ska det lekas och promeneras mer och sedan ska Princess Diva fa vara hemma medan Tate och jag aker till clubben for att leka en sista gang pa det faltet ocksa innan vi tavlar pa Lordag. Diva loper och aven om hon kan tavla ar lop tikar sist ut och far inte komma ut pa planen i dag eller i morgon.
Tranaren tittade dock pa Diva i gar och sa, lite ironiskt, att det ju var synd att jag inte kan ta dig henne innan tavlingen for att gora klart att det inte finns nagot godis alls spillt nagon stans. :cautious: Hon hittar ALLT som ar atbart ... och en del som inte gar att ata ocksa.:meh:

Dags att gå ut på balkongen en sväng och ta ett bloss håll tummarna att det inte siter en isbjörn i någon av stolarna och väntar på mig när jag öppnar dörren.:nailbiting:
#sommartiderhejhej
frostskador.nu

2.30 ringer klockan. I har packat allt. Vi har haft en del ångest under dagen, lite tårar från mig osv. Nu ska jag snart sova några timmar men först mysa lite, kommer ju dröja länge tills nästa gång :cry:

Inte gilla din ångest men att ni har kvar några sista timmar att vara tillsammans :heart

Falkarna :love:

Nej, jag är noll sportintresserad om det inte involverar hästar men jag tycker det är fantastiskt med ÖFKs resa. De har en sådan skön inställning och jag älskar att de inte kör på enligt formulär A1 utan också har kulturella träningar och en verkligt solid förankring i samhället de hör till. Mer sådant, speciellt inom sporter som traditionellt omges av en macho-kultur... :up:

Oh, ja! Vi körde mellan Kalifornien och Ohio en gång (vi flyttade) och vår kortaste dag bestod av 8 timmars körning. Då tog det ändå flera dagar att komma fram.....

Yup. Jag har manga ganger kort mellan Oregon och Florida ... enligt google och helt utan stopp pa vagen tar det 52 timmar att kora och ar 545 Svenska mil. Nu har jag bara strackkort tva ganger och det var inte sarskilt kul ... och tog mycket mer an 52 timmar med alla kiss stopp bade for mig och hundar.:angel: Vanligtvis har jag flera stallen dar jag stannar i nagon/nagra dagar pa vagen och fornojer mig:p.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 423
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka