@hallonsaft ,ska jag prova det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spring och göm dig, fly vet jag långt usch usch och fyyyEn man och tre av fyra barn magsjuka
Hoppas, hoppas jag klarar mig
Det smakar som utspädd nutella ,vet inte riktigt vad jag tycker om det.@hallonsaft ,ska jag prova det?
Ska du ha pm med adressen menar du?Det smakar som utspädd nutella ,vet inte riktigt vad jag tycker om det.
2.30 ringer klockan. I har packat allt. Vi har haft en del ångest under dagen, lite tårar från mig osv. Nu ska jag snart sova några timmar men först mysa lite, kommer ju dröja länge tills nästa gång
En man och tre av fyra barn magsjuka
Hoppas, hoppas jag klarar mig
Jag begriper inte hur folk kan köra bil 6-7-8 timmar i sträck. Själv är jag helt slutkörd efter knappa fyra
2.30 ringer klockan. I har packat allt. Vi har haft en del ångest under dagen, lite tårar från mig osv. Nu ska jag snart sova några timmar men först mysa lite, kommer ju dröja länge tills nästa gång
Jag begriper inte hur folk kan köra bil 6-7-8 timmar i sträck. Själv är jag helt slutkörd efter knappa fyra
Oh, ja! Vi körde mellan Kalifornien och Ohio en gång (vi flyttade) och vår kortaste dag bestod av 8 timmars körning. Då tog det ändå flera dagar att komma fram.....Om man ska kora fram och tillbaka mellan ost och vast kusterna har i USA sa lar man nog fa kora ett minimum av 6 timmar om dagen om man nagonsin ska komma fram.
Oh, ja! Vi körde mellan Kalifornien och Ohio en gång (vi flyttade) och vår kortaste dag bestod av 8 timmars körning. Då tog det ändå flera dagar att komma fram.....