Fy.2.30 ringer klockan. I har packat allt. Vi har haft en del ångest under dagen, lite tårar från mig osv. Nu ska jag snart sova några timmar men först mysa lite, kommer ju dröja länge tills nästa gång
Alla mina varmast tankar till er.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy.2.30 ringer klockan. I har packat allt. Vi har haft en del ångest under dagen, lite tårar från mig osv. Nu ska jag snart sova några timmar men först mysa lite, kommer ju dröja länge tills nästa gång
Det låter som ögoninflamation,dags för ett snabbt besök på VC.Läggdax .Helt rödsprängda ögon .Först det som jag fått skräp i och nu ser det andra lika ut
HaHa snabbt besök ..med 4-5 timmars väntetid nu i turisttider .Man hinner bli frisk innan man får träffa läkareDet låter som ögoninflamation,dags för ett snabbt besök på VC.
Äsch då! Men det finns receptfri salva på apoteket eller så gör du som jag ring vetten. Ingen väntetid o samma salva som till människor.Ha
HaHa snabbt besök ..med 4-5 timmars väntetid nu i turisttider .Man hinner bli frisk innan man får träffa läkare
Ja kanske det .Min kollega ringde vetten och fick medicin av honom då han hade ont i benet efter att han skurit sig på en skridsko.Vetten sydde även ihop honom och medicinen var för hästar men det fungerade perfekt men när han skadat läppen och behövde sys så ville inte han inte sy då den var lite mer nogaÄsch då! Men det finns receptfri salva på apoteket eller så gör du som jag ring vetten. Ingen väntetid o samma salva som till människor.
Har ni strömavbrott?Nåt ramlade ute i vardagsrummet. Men kunde inte se vad efter en överblick med ficklampan
Efter 3 besök hos akuten o orto med min brutna handled så gav jag upp o så fick vetten göra en vettig fungerande skena till armen.Ja kanske det .Min kollega ringde vetten och fick medicin av honom då han hade ont i benet efter att han skurit sig på en skridsko.Vetten sydde även ihop honom och medicinen var för hästar men det fungerade perfekt men när han skadat läppen och behövde sys så ville inte han inte sy då den var lite mer noga
2.30 ringer klockan. I har packat allt. Vi har haft en del ångest under dagen, lite tårar från mig osv. Nu ska jag snart sova några timmar men först mysa lite, kommer ju dröja länge tills nästa gång
Pssst jag har gått ner i vikt, attans att jag är så långsam och du hade paket som snodde utrymme dessutomHänger på lyxhotell. Låtsades helt enkelt bo där, knatade in med viss attityd, verkade tydligen inte helt suspekta för sitter nu på terassen vid poolen, dricker drinkar med rika amerikaner
Har vandrat runt i gamla Havanna idag. Bor i en salsa/rumba studio hos en mkt skön kvinna som lagar god mat till oss.
Har bitvis wi-fi. Högst sporadiskt skulle jag vilja påstå Finns typ inga matvaror i butikerna. En butik hade deo, korv, sardiner i konserver och tvättmedel. För att kompensera det ngt skrala sortimentet hade de ställt fram ca 400 burkar sardiner i formationer.
Din Cappucino har smittat idag köpte jag en med hasselnötssmak.Pssst jag har gått ner i vikt, attans att jag är så långsam och du hade paket som snodde utrymme dessutom
Häng åt mig med och njut framför allt av att slippa grårusket här hemma.
Jag satte på mig ett par extra strumpor för en stund sen.
/hallonsaft som värmer sig med en cappucino och är osmakligt avis
Visst är det gottDin Cappucino har smittat idag köpte jag en med hasselnötssmak.
Jag fuskade 100% o köpte en pulvervariant och har inte smakat än så det kanske var en dum genväg.Visst är det gott
Jag kör på hemmagjord men jag vispar inte för hand någon måtta får det vara minst sagt.
Tänker på er2.30 ringer klockan. I har packat allt. Vi har haft en del ångest under dagen, lite tårar från mig osv. Nu ska jag snart sova några timmar men först mysa lite, kommer ju dröja länge tills nästa gång
Du pulver? fusk? ojojojJag fuskade 100% o köpte en pulvervariant och har inte smakat än så det kanske var en dum genväg.
Grattis eller not,är inte ett dugg avundsjuk.En man och tre av fyra barn magsjuka
Hoppas, hoppas jag klarar mig