Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch då! Men det finns receptfri salva på apoteket eller så gör du som jag ring vetten. :D Ingen väntetid o samma salva som till människor.
Ja kanske det .Min kollega ringde vetten och fick medicin av honom då han hade ont i benet efter att han skurit sig på en skridsko.Vetten sydde även ihop honom och medicinen var för hästar men det fungerade perfekt men när han skadat läppen och behövde sys så ville inte han inte sy då den var lite mer noga

Ja kanske det .Min kollega ringde vetten och fick medicin av honom då han hade ont i benet efter att han skurit sig på en skridsko.Vetten sydde även ihop honom och medicinen var för hästar men det fungerade perfekt men när han skadat läppen och behövde sys så ville inte han inte sy då den var lite mer noga
Efter 3 besök hos akuten o orto med min brutna handled så gav jag upp o så fick vetten göra en vettig fungerande skena till armen.

Hänger på lyxhotell. Låtsades helt enkelt bo där, knatade in med viss attityd, verkade tydligen inte helt suspekta för sitter nu på terassen vid poolen, dricker drinkar med rika amerikaner :laugh:

Har vandrat runt i gamla Havanna idag. Bor i en salsa/rumba studio hos en mkt skön kvinna som lagar god mat till oss.

Har bitvis wi-fi. Högst sporadiskt skulle jag vilja påstå :laugh: Finns typ inga matvaror i butikerna. En butik hade deo, korv, sardiner i konserver och tvättmedel. För att kompensera det ngt skrala sortimentet hade de ställt fram ca 400 burkar sardiner i formationer.

Hänger på lyxhotell. Låtsades helt enkelt bo där, knatade in med viss attityd, verkade tydligen inte helt suspekta för sitter nu på terassen vid poolen, dricker drinkar med rika amerikaner :laugh:

Har vandrat runt i gamla Havanna idag. Bor i en salsa/rumba studio hos en mkt skön kvinna som lagar god mat till oss.

Har bitvis wi-fi. Högst sporadiskt skulle jag vilja påstå :laugh: Finns typ inga matvaror i butikerna. En butik hade deo, korv, sardiner i konserver och tvättmedel. För att kompensera det ngt skrala sortimentet hade de ställt fram ca 400 burkar sardiner i formationer.
Pssst jag har gått ner i vikt, attans att jag är så långsam och du hade paket som snodde utrymme dessutom :meh:
:cry::crazy::rofl:

Häng åt mig med och njut framför allt av att slippa grårusket här hemma.
Jag satte på mig ett par extra strumpor för en stund sen.
/hallonsaft som värmer sig med en cappucino och är osmakligt avis :o

Pssst jag har gått ner i vikt, attans att jag är så långsam och du hade paket som snodde utrymme dessutom :meh:
:cry::crazy::rofl:

Häng åt mig med och njut framför allt av att slippa grårusket här hemma.
Jag satte på mig ett par extra strumpor för en stund sen.
/hallonsaft som värmer sig med en cappucino och är osmakligt avis :o
Din Cappucino har smittat idag köpte jag en med hasselnötssmak.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 423
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka