Är det afa?Jag har lusläst försäkringsvillkoren för en försäkring jag har och som jag tänkte utnyttja. Hoppas bara att de inte slingrar sig och inte beviljar av någon anledning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det afa?Jag har lusläst försäkringsvillkoren för en försäkring jag har och som jag tänkte utnyttja. Hoppas bara att de inte slingrar sig och inte beviljar av någon anledning.
NejÄr det afa?
Fy faan
Nu är exet igång igen och ska bråka och vägra lämna sonen. Det ska vara exakt den tiden han bestämmer, allt för att gära det omöjligt för mig. Jag jobbar från kl 15 (men sambon är ju hemma) och exet vägrar lämna sonen tidigare än 16. Men ska han göra något eller så, då jäklar ska jag anpassa mig efter det. Fy fan vad trött jag blir.
Jag blir alltid helt skakis när han börjar tjafsa. Blä.
Sonen är inte på fritids i morgon heller så då måste jag hämta honom hos exet
Äter också chips. Min mage lär hata mig imorgon...Blev chips
Var förbi XXL och där var det två killar i 18 års åldern. De provade västar, så min första tanke var att det är bra att de använder skydd. Sen började de boxas och en kille slår med full kraft i bröstet på den andra och han föll ihop. tappade andan och kom upp. Då säger han "detta funkar ju inte! det gör ont att bli slagen i alla fall!"
Trodde de på fult allvar att det är så en väst funkar? energin finns kvar men den sprids ut.
Efter lite chips kom aptiten tillbaka och huvudvärken lättade lite. Så nu har jag petat i mig lite mat.Äter också chips. Min mage lär hata mig imorgon...
Tittar på masterchef Australien, undrar om jag får se slutet idag eller om det blir migrän igen...
❤❤Sparven sover som en stock och snarkar. Snart sover en annan också...
Albufeira(Portugal syd) till London tar 23 timmar om man tar 1 timmes rast i bergen mellan Spanien och Frankrike. Och nej, jag gör inte om det nu men när man är 25 funkar det.Jag begriper inte hur folk kan köra bil 6-7-8 timmar i sträck. Själv är jag helt slutkörd efter knappa fyra
Tyvärr är min huvudvärk påverkad av hormoner så det kommer när det kommer liksom .Efter lite chips kom aptiten tillbaka och huvudvärken lättade lite. Så nu har jag petat i mig lite mat.
Har märkt att min huvudvärk blir sämre när jag slarvar med maten
Sitter och funderar på vad jag faktiskt kan tänka mig att äta
Fast jag var tidigare OS konsument av rang. Men efter Det Som Inte Ska Nämnas hände så beslutade jag att bojkotta resten av OS. Jag fortsätter att bojkotta eftersom det inte räknas om man bara råkar ha på tv:n.
Vad ar "Det Som Inte Ska Namnas" angaende OS?
Albufeira(Portugal syd) till London tar 23 timmar om man tar 1 timmes rast i bergen mellan Spanien och Frankrike. Och nej, jag gör inte om det nu men när man är 25 funkar det.
Fystränarens systrar är ägare av och ridlärare på A's ridskolaDet kan inte nämnas men det rör sig om en gren som jag tidigare uttryckt intresse för, före OS och en förlust som är ännu värre än Vitryssland 2002.