Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och tittar på en bild som jag redigerade igår och känner mig rätt nöjd med resultatet:
28055952_1937749902922513_6129313534707090535_n.jpg

"När drömmar blir sanna" syftar på två drömmar jag förverkligat. :D

Fy faan :arghh:
Nu är exet igång igen och ska bråka och vägra lämna sonen. Det ska vara exakt den tiden han bestämmer, allt för att gära det omöjligt för mig. Jag jobbar från kl 15 (men sambon är ju hemma) och exet vägrar lämna sonen tidigare än 16. Men ska han göra något eller så, då jäklar ska jag anpassa mig efter det. Fy fan vad trött jag blir.
Jag blir alltid helt skakis när han börjar tjafsa. Blä.
Sonen är inte på fritids i morgon heller så då måste jag hämta honom hos exet :down:
:heart

Jamen sådär ja, en hel dag var båda barnen i skolan, nu är det sonens tur att lägga sig med feber... Tur att de har idrottsdag imorgon och sen sportlov så att han inte kommer efter. Han har svårt att ta ikapp själv, dottern får nästan mer gjort när hon jobbar själv.
Jag har roat mig med att chatta med telia också, upptäckte helt plötsligt ett nytt avtal på min sida där jag skulle ha bytt hastigheten på bredbandet, himla käckt när jag inte ens har haft ett helt bredband och dessutom till samma hastighet som jag hade tidigare vilket är den enda hastighet de kan erbjuda. :banghead:
Jag tjatade på om lagning av breband och telefon också, lika bra att ligga på så att det inte försvinner i rullorna. :angel:

Var förbi XXL och där var det två killar i 18 års åldern. De provade västar, så min första tanke var att det är bra att de använder skydd. Sen började de boxas och en kille slår med full kraft i bröstet på den andra och han föll ihop. tappade andan och kom upp. Då säger han "detta funkar ju inte! det gör ont att bli slagen i alla fall!"
Trodde de på fult allvar att det är så en väst funkar? energin finns kvar men den sprids ut.

Jag var med nar en kille i 20 ars aldern bonade och bad att fa prova att "fanga" en hund i en bit drakt. Sjalvklart! sa figgen och dressade av ... han forklarade noga hur man tar emot, var hunden ska bita och hur det ska ga till. Sedan skickade han sin egen hund, 20-aringen stonade nagot ... ropade att figgen skulle fa hunden att slappa och tog av sig drakten fort som ogat. Han trodde inte att det skulle kannas nar hunden bet. :laugh:
Nar min Malle var en valp var vi pa var forsta bit traning ... och figgen hade ett "valp skydd" pa armen. Det gjorde jatte ont. Men han muttrade att han fick skylla sig sjalv medan han lungt bad mig saga till att "Lillen" skulle slappa.:grin:

Äter också chips. Min mage lär hata mig imorgon...

Tittar på masterchef Australien, undrar om jag får se slutet idag eller om det blir migrän igen...
Efter lite chips kom aptiten tillbaka och huvudvärken lättade lite. Så nu har jag petat i mig lite mat.

Har märkt att min huvudvärk blir sämre när jag slarvar med maten :crazy:

Jag begriper inte hur folk kan köra bil 6-7-8 timmar i sträck. Själv är jag helt slutkörd efter knappa fyra :wtf:
Albufeira(Portugal syd) till London tar 23 timmar om man tar 1 timmes rast i bergen mellan Spanien och Frankrike. Och nej, jag gör inte om det nu men när man är 25 funkar det.

Tittar på OS och funderar på om jag ska orka laga mat eller ingå i skaran m chips till kvällsmat. Det ligger en påse på bänken.

Sitter och funderar på vad jag faktiskt kan tänka mig att äta

Fast jag var tidigare OS konsument av rang. Men efter Det Som Inte Ska Nämnas hände så beslutade jag att bojkotta resten av OS. Jag fortsätter att bojkotta eftersom det inte räknas om man bara råkar ha på tv:n. :angel:

Vad ar "Det Som Inte Ska Namnas" angaende OS?:confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 432
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka