Tolkning på skidor
Det går säkert att kombinera med beridet bågskytte också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tolkning på skidor
Yabusame på japanskaDet går säkert att kombinera med beridet bågskytte också
Intressant att de använder den typen av pilbåge även från hästryggen. Men ja, eftersom ena änden är kort så går det ju tydligen ändå.Yabusame på japanska
precisionskörning med släde?Tolkning på skidor
Och 4spanns släde.Det går säkert att kombinera med beridet bågskytte också
Hurra! jag har själv haft vaxbeläggning på trumhinnan en gång. Hörde ingenting dåMini hör på båda öronen
Det var en äckligt stor vaxpropp som läkaren sög/drog ut och sen kunde maskinen registrera hörsel.
En hörselkoll till längre fram för dubbelkoll men han trodde definitivt att vaxproppen var boven med tanke på storleken
Hennes habläkare ringde med. Melatonin utskrivet och uthämtat så kanske det blir ordning på sömnen och remiss skickad för att ta gentester och lite annat + boka in tid hos sjukgymnast för att kolla motoriken och ett nytt samtal hos förskolan. Pust!
Hade man inte mycket att göra tidigare så finns det nu
Nu blir det middag!
Mini hör på båda öronen
Det var en äckligt stor vaxpropp som läkaren sög/drog ut och sen kunde maskinen registrera hörsel.
En hörselkoll till längre fram för dubbelkoll men han trodde definitivt att vaxproppen var boven med tanke på storleken
Hennes habläkare ringde med. Melatonin utskrivet och uthämtat så kanske det blir ordning på sömnen och remiss skickad för att ta gentester och lite annat + boka in tid hos sjukgymnast för att kolla motoriken och ett nytt samtal hos förskolan. Pust!
Hade man inte mycket att göra tidigare så finns det nu
Nu blir det middag!
Jag har precis beställt hem mat, nudlar med kyckling och räkor Tentan imorgon får gå som den går, har iaf kollat igenom powerpoint och skrivit lite ord men känns inte som jag får nåt mer gjort med den här huvudvärken. Får sova ordentligt och läsa lite imorgon på morgonen istället.