Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag bangar vi på kören :down: jag är ju inte frisk än (blev genomsvett av att byta lakan :crazy:) och A har varit ute på utflykt hela dagen så hon är trött och vill inte lämna sin grotta under skrivbordet :heart så vi blir hemma och jag överväger att ta ett varmt bad!

Mini hör på båda öronen :heart

Det var en äckligt stor vaxpropp som läkaren sög/drog ut och sen kunde maskinen registrera hörsel.
En hörselkoll till längre fram för dubbelkoll men han trodde definitivt att vaxproppen var boven med tanke på storleken :)

Hennes habläkare ringde med. Melatonin utskrivet och uthämtat så kanske det blir ordning på sömnen och remiss skickad för att ta gentester och lite annat + boka in tid hos sjukgymnast för att kolla motoriken och ett nytt samtal hos förskolan. Pust!
Hade man inte mycket att göra tidigare så finns det nu O_o

Nu blir det middag!

Det var en äckligt stor vaxpropp som läkaren sög/drog ut och sen kunde maskinen registrera hörsel.
En hörselkoll till längre fram för dubbelkoll men han trodde definitivt att vaxproppen var boven med tanke på storleken :)

Hennes habläkare ringde med. Melatonin utskrivet och uthämtat så kanske det blir ordning på sömnen och remiss skickad för att ta gentester och lite annat + boka in tid hos sjukgymnast för att kolla motoriken och ett nytt samtal hos förskolan. Pust!

Nu blir det middag!
Hurra! :) jag har själv haft vaxbeläggning på trumhinnan en gång. Hörde ingenting då :D

• Gilla
Reactions: MM
Sitter och får krupp för alla förbannade gravstensförsäljare som hör av sig stup i kvarten! Blev rosenrasande de ringde igår och skulle sälja på gravsten.. till min mor som redan var riktigt nere, och sen får den påminnelsen om situationen. För mig är det galet att man ringer till familjer i sorg ... har man behov av gravsten tar man väl för tusan den kontakten.
// Upprörd.

Försöker att vara så trevlig jag kan samtidigt som jag suckar rejält på sega människor.
Snabb affär prioriteras, ja men då kanske man vill ha information på det man frågar och när säljaren precis svarat så kan man ju kolla snart igen kanske?
Ganska stor risk att jag låter affären passera snart, väldigt snart, väldigt snart om en liten stund. :meh:
Självklart har man annat i livet med, men 2 dygn med knackig information och inga svar på raka frågor tyvärr är jag väldigt intresserad av sakerna dessvärre.
/hallonsaft suckar ljudligt 2 dygn senare :banghead:

Nu blir det middag!

Vad härligt att höra om både hörsel och sömnhjälp! Hurra för mini!

• Gilla
Reactions: MM
Jag har precis beställt hem mat, nudlar med kyckling och räkor :d Tentan imorgon får gå som den går, har iaf kollat igenom powerpoint och skrivit lite ord men känns inte som jag får nåt mer gjort med den här huvudvärken. Får sova ordentligt och läsa lite imorgon på morgonen istället. :)

Men vad bra, då har du mer tid för din huvuduppgift i livet, kattslav ;) Lille Herrn är säkert belåten. Eller har han bestämt sig för att ignorera dig nu när du har tid att gosa/leka? Fick du golvbrunnen på plats igen?

Nudlar låter :d särskilt att du inte behöver laga något själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 456
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat