Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska ligga i sängen/soffan, punkt! Du måste låta kroppen bli helt frisk nångång, du verkar ofta gå tillbaka till jobbet alldeles för tidigt och göra alldeles för mycket.Trodde jag kände mig piggare idag
Jomenvisst
Måste städa för kattens skull men det får vänta tills imorgon
Fy sån värk jag har
Ja idag är jag ledig och imorgon med men ska lägga dem som sjukdagar istället.Du ska ligga i sängen/soffan, punkt! Du måste låta kroppen bli helt frisk nångång, du verkar ofta gå tillbaka till jobbet alldeles för tidigt och göra alldeles för mycket.
Kunde jag skulle jag komma och binda fast det i lägenheten så du inte kan gå tillbaka till jobbet innan du är helt frisk!Ja idag är jag ledig och imorgon med men ska lägga dem som sjukdagar istället.
Ligga i soffan och sängen vore drömmen men min rygg pallar inte det.
Inte ens en natt på intensiven på luftmadrass funkade Hahaha
Hahaha ja vi får se hur jag känner mig i helgenKunde jag skulle jag komma och binda fast det i lägenheten så du inte kan gå tillbaka till jobbet innan du är helt frisk!
jag har inte hört eller sett något från OS,idag satt jag i bilen på väg hem o fick veta att sverige tagit ett guld (i någon herr skidgren) och ett silver (i dam.....skidskytte kanske )Jag, OS bojkottaren, sitter och tittar på short track istället för att gå och handla min medicin jag måste ha idag.
Edit: Nu ska Forsberg och Loob prata semi i hockey så nu går jag och handlar!
jag har inte hört eller sett något från OS,idag satt jag i bilen på väg hem o fick veta att sverige tagit ett guld (i någon herr skidgren) och ett silver (i dam.....skidskytte kanske )
Är skiten slut snart?
jag har inte hört eller sett något från OS,idag satt jag i bilen på väg hem o fick veta att sverige tagit ett guld (i någon herr skidgren) och ett silver (i dam.....skidskytte kanske )
Är skiten slut snart?
Trodde jag kände mig piggare idag
Jomenvisst
Måste städa för kattens skull men det får vänta tills imorgon
Fy sån värk jag har
Jag tittar aldrig på vinter-OS.... Tycker att det är dötråkigt.... Men om de kunde uppfinna och klämma in någon ridsport-gren så kanske....jag har inte hört eller sett något från OS,idag satt jag i bilen på väg hem o fick veta att sverige tagit ett guld (i någon herr skidgren) och ett silver (i dam.....skidskytte kanske )
Är skiten slut snart?
Då hade jag med tittat,men får väl trösttitta på hästeriet från göteborg istället nu när öronen blöder av os resultat. (men jag kunde ju inte hoppa ur bilen på 90 väg)Jag tittar aldrig på vinter-OS.... Tycker att det är dötråkigt.... Men om de kunde uppfinna och klämma in någon ridsport-gren så kanske....
Haha ja men hennes luftvägar håller nog inte medKatten är nog mer belåten om du ligger stilla där hon kan rulla ihop sig på/bredvid dig än något städande.
Jag tittar aldrig på vinter-OS.... Tycker att det är dötråkigt.... Men om de kunde uppfinna och klämma in någon ridsport-gren så kanske....