Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tog jobb-paus och lekte med vovvi lite. Hon fick leta godis och fick hoppa över ett lågt hemmabygge till hinder för att ta sig till godis-gömmorna.
Skulle filma hur gullig hon var och visa särbon. Hunden sitter fint och väntar. Sen när jag ger startsignal piper hon iväg som ett skott.. under hindret. Haha!
Blev en kul film iaf. ;)

Var och handlade massor med mer mat, kom hem och nu är jag återigen helt osugen på allt. Ibland blir jag lite trött på mig själv :banghead:

Trodde jag kände mig piggare idag
Jomenvisst
Måste städa för kattens skull men det får vänta tills imorgon
Fy sån värk jag har

Du ska ligga i sängen/soffan, punkt! Du måste låta kroppen bli helt frisk nångång, du verkar ofta gå tillbaka till jobbet alldeles för tidigt och göra alldeles för mycket.
Ja idag är jag ledig och imorgon med men ska lägga dem som sjukdagar istället.
Ligga i soffan och sängen vore drömmen men min rygg pallar inte det.
Inte ens en natt på intensiven på luftmadrass funkade Hahaha

Glor på OS. 1 guld och 1 silver, bra facit. Vi får väl tacka för Hanna Öbergs skytte :). O lag Edin till final ;).

Mörbultad och full av endorfiner..... :D Naprapaten gav mig vad hon kallade en "helrenovering", och den var väldigt, väldigt behövlig. Men nu vill jag helst lägga mig på soffan med Helge (lugn: det är en bok... ;)) och ett glas vin. Men först koka soppa och baka cupcakes till imorgon :) !

Jag, OS bojkottaren, sitter och tittar på short track istället för att gå och handla min medicin jag måste ha idag. :meh:

Edit: Nu ska Forsberg och Loob prata semi i hockey så nu går jag och handlar! :mad:
jag har inte hört eller sett något från OS,idag satt jag i bilen på väg hem o fick veta att sverige tagit ett guld (i någon herr skidgren) och ett silver (i dam.....skidskytte kanske :confused: )
Är skiten slut snart?

Sitter och funderar på vad jag faktiskt kan tänka mig att äta
jag har inte hört eller sett något från OS,idag satt jag i bilen på väg hem o fick veta att sverige tagit ett guld (i någon herr skidgren) och ett silver (i dam.....skidskytte kanske :confused: )
Är skiten slut snart?

Fast jag var tidigare OS konsument av rang. Men efter Det Som Inte Ska Nämnas hände så beslutade jag att bojkotta resten av OS. Jag fortsätter att bojkotta eftersom det inte räknas om man bara råkar ha på tv:n. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 468
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka