Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy faan :arghh:
Nu är exet igång igen och ska bråka och vägra lämna sonen. Det ska vara exakt den tiden han bestämmer, allt för att gära det omöjligt för mig. Jag jobbar från kl 15 (men sambon är ju hemma) och exet vägrar lämna sonen tidigare än 16. Men ska han göra något eller så, då jäklar ska jag anpassa mig efter det. Fy fan vad trött jag blir.
Jag blir alltid helt skakis när han börjar tjafsa. Blä.
Sonen är inte på fritids i morgon heller så då måste jag hämta honom hos exet :down:

Ska koka lite snabbnudlar, då går ju tiden lite när jag äter dem iaf. Slutar om drygt en timme så nu är det bara att bita ihop!

Skulle nån titta in här och öppna köksskåpet skulle dom tro att det bodde en knarkare av värsta sorten här för där ligger en 60 ml spruta och en grov uppdragskanyl, jag använder dom till att spola ren några oåtkomliga kanaler i kaffemaskinen. :D

Elektroniklabbet ska vi bara inte tala om för där finns en hel samling men jag tror inte det skulle vara så lyckat att trycka i sig flussmedel för ytmontering intravenöst.:o
på den tiden jag hade gammelman, hade jag massor av sprutor hemma. Stora typ 60 ml. Använde dem när gammelman fick sin Flexijoint (för lederna, 1 gg/dag, smakar blä, så därför fick han det i munnen). Och Butta, Finadyne och andra mediciner i pulverform

Är trött. Har sagt till min KP att jag är trött och orkar inte så mkt pga min förkylning/influensa. Ändå blev det spring i affärer...:mad:
I morgon ska jag hänga på luren till min Vc. Så jag får kolla upp min trötthet, svettningar, värmevallningar, ständigt pinknödig ordentligt

Jag har lusläst försäkringsvillkoren för en försäkring jag har och som jag tänkte utnyttja. Hoppas bara att de inte slingrar sig och inte beviljar av någon anledning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 433
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat