Soppa uppäten (blev GOD - typ gulaschsoppa av hitte-på-modell !) och cupcakes (chokladmuffins med blåbärsmousse ovanpå) färdiga för fika imorgon. Nu kan jag i princip bara njuta av lugnet resten av kvällen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tiden går så sakta och jag har inte ens något godis att lätta upp det hela med. Stackars mig!
Äsch mycket går att peta i sig kallt, hur många gånger har man inte gjort det i stallet när det inte fanns någon micro.Jag orkar inte gå ut i köket och värma en matlåda
Ät med en pinne och max en nudel i taget så lär det ta tidSka koka lite snabbnudlar, då går ju tiden lite när jag äter dem iaf. Slutar om drygt en timme så nu är det bara att bita ihop!
Alltså,du är verkligen inte kräsenÄsch mycket går att peta i sig kallt, hur många gånger har man inte gjort det i stallet när det inte fanns någon micro.
Problemet är att jag inte orkar resa mig upp ur soffanÄsch mycket går att peta i sig kallt, hur många gånger har man inte gjort det i stallet när det inte fanns någon micro.
Ät med en pinne och max en nudel i taget så lär det ta tid
Jag har tid att prata om du vill
för jag inte får tag i min VC. Och jag har många semesterdagar kvarVarför ta ut semster när du är sjuk?
Jag har semester idag och imorgom men kommer omvandla dem till sjukdagar istället
på den tiden jag hade gammelman, hade jag massor av sprutor hemma. Stora typ 60 ml. Använde dem när gammelman fick sin Flexijoint (för lederna, 1 gg/dag, smakar blä, så därför fick han det i munnen). Och Butta, Finadyne och andra mediciner i pulverformSkulle nån titta in här och öppna köksskåpet skulle dom tro att det bodde en knarkare av värsta sorten här för där ligger en 60 ml spruta och en grov uppdragskanyl, jag använder dom till att spola ren några oåtkomliga kanaler i kaffemaskinen.
Elektroniklabbet ska vi bara inte tala om för där finns en hel samling men jag tror inte det skulle vara så lyckat att trycka i sig flussmedel för ytmontering intravenöst.
Tolkning på stjärtlappTolkning på skidor