Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Färdig hos frissan:
DSC_0469.webp

Men vad bra, då har du mer tid för din huvuduppgift i livet, kattslav ;) Lille Herrn är säkert belåten. Eller har han bestämt sig för att ignorera dig nu när du har tid att gosa/leka? Fick du golvbrunnen på plats igen?

Nudlar låter :d särskilt att du inte behöver laga något själv.
När jag hade tid så var han inte det minsta intresserad som vanligt :meh: När jag gick och la mig så kom han jamandes efter och ville mysa dock :love: Golvbrunnen är inga svårigheter att få på plats igen, det stör mig bara att han inte kan låta bli den när han har tråkigt :cautious: Egentligen är det rent otroligt att man står ut med alla påhitt katter kommer med :p

Nudlarna var supergoda, åt upp det sista till middag idag :d Som du säger, extra gott när man slipper göra det själv :D

Jag tror att min spänningshuvudvärk håller på att övergå i migrän så jag lutar starkt mot att helt sonika gå och lägga mig. Med lite tur kanske jag hinner däcka innan skiten bryter ut ordentligt. :meh:

Har jagat frissan hela veckan
Hoppas hon svarar på måndag

Är helt färdig, men med tanke på drömmarna jag har drömt de senaste dagarna så ska jag vara vaken ett tag till

Katter och att inte va i centrum när nåt händer.. fick nyss telefonsamtal och vem vaknar till om inte Lilla herrn som genast springer och ska knuffa bort telefonen o klänga på mig :meh: Inte helt ovanligt när jag pratar i telefonen :cautious:

Det borjar bli kritiskt har ... jag behover en frissa, men ar lite radd dor att bara ga in i forsta basta salong. :nailbiting: Snart ar det enda chancen dock. Funderar om jag ska aka till en "mall" (stort kopcentrum) och hoppas pa det basta. :cautious:

Det borjar bli kritiskt har ... jag behover en frissa, men ar lite radd dor att bara ga in i forsta basta salong. :nailbiting: Snart ar det enda chancen dock. Funderar om jag ska aka till en "mall" (stort kopcentrum) och hoppas pa det basta. :cautious:
Jag brukade klippa mig på mallen dom brukar ha bra frisörer där annars får dom inga kunder :)

Testade min rygg idag . Försökte lyfta av en motorsvets från flaket på Navara . Tog det i famnen då jag fick bra tag men när jag stod med det i famnen så kände jag att jag inte skulle klara att ta ner det på golvet utan var tvungen att baxa upp det på flaket igen . Det väger ca 100 kg . Fick dra över det på ett rullbord och ta traversen för att få det på backen så nu fungerar ryggen perfekt
Så bra att du ändrade dig.
100 kg i famnen är ingen god idé hörrö!

Fick en tid på min nya Vc till joursköterskan där. Hen sjukskrev mig 23-28/2, har en rejäl virusinfektion.
Lagat middag - hamburgare med pommes
Slösurfat. Nu Talang och kvällsfikat

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 422
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka