Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är trött som ett as men eftersom dottern vill till kören så erbjöd jag snabbmat på vägen. Toppenbra! :up: om man bortser från att sagda dotter är apsur för att hon inte får åka i spetsklänning utan byxor under. Bara barbent duger tydligen :banghead: snart får vi väl stanna hemma istället men frågan är ju då vad jag ska orka laga för mat med min bristande energi... :down:

• Gilla
Reactions: MM
Är trött som ett as men eftersom dottern vill till kören så erbjöd jag snabbmat på vägen. Toppenbra! :up: om man bortser från att sagda dotter är apsur för att hon inte får åka i spetsklänning utan byxor under. Bara barbent duger tydligen :banghead: snart får vi väl stanna hemma istället men frågan är ju då vad jag ska orka laga för mat med min bristande energi... :down:
Låt henne ha bara ben! Lägg med ett par byxor så det finns!

@EmmaW Jag vill oxå veta vad du fick för tabletter,har nervsmärtor pga diskbråcken o min läkare ville skriva ut Amitriptylin .Som jag såklart hade hade åsikter om,men kanske värt att omvärdera.
Jag har Saroten, som egentligen är samma sak men märkligt nog funkar bättre än Amitriptylin. Har dem mot just nervsmärta, och kan äntligen sova längre tid än 2-3 timmar åt gången, plus att jag somnar bättre. Det är ju inga höga doser om man använder dem mot nervsmärta, jag tar 30 mg. Har prövat sluta några gånger, men dels blir värken över dagen värre och sen kommer sömnstörningen tillbaka. Har tyvärr gått upp en 5 kg, men det är det faktiskt värt (åtminstone för min del).

Jag kom inte hem forran midnatt i gar kvall ... och da hade "camp host" stallt om koden for att komma in pa omradet sa jag fick sta och pilla med laset lange ... Ringa dem efter midnatt och sedan pilla igen.:crazy:
Naja, det var ju hans eget fel att jag vackte familjen straxt fore ett pa morgonen.:angel: Jag ar inte sa irriterad jag egentligen skulle kunna vara, det ar rent och snyggt har, gott om plats och inga losa hundar (mer an mina under traning) sa jag gillar det har stallet och kan ta att vara tvungen att vacka folk mitt i natten.:p

Jag blir så trött på en av våra kundkontakt kalla hen X. Gjorde ett mejlutskick till X och nu fick jag svar att jag skulle skicka samma mejl till Y på det företag.
Alltså, hade det inte varit lika enkelt att X vidarebefodrade mejlet X fått?
:banghead:
Om X hade vidarebefordrat det så hade ju inte X kunnat köra med någon annan och det kanske var det enda upplyftande personen hade idag? :angel::banghead:

Jag är alltid med i hagen och leker med dem. Det är ett perfekt tillfälle att jobba på samspel och tillit tycker jag :)
Visst är det, och jy tightare man blir desto mer kan man ta ut svängarna, jag har ju både blivit "hundbiten", "stångad" av både kossor och tjurar och "kickad och biten" av hästar när vi busat men då har jag aldrig känt mig hotad eller fått känslan av att det skulle spåra ur. Morgonjympa i storbox med studsande Herefordkossor är en upplevelse man sent glömmer, härliga minnen av vad man kan "ställa till med" när bonden vänder ryggen till :angel: och skitrakning av spaltgolv där jag sköt på rakan och tjuren satte hornen i baken på mig och hjälpte till glömmer jag aldrig heller, snacka om teamwork och så gjorde vi varenda dag. :p

Jag älskar att nätshoppa apoteksprylar. Så enkelt och praktiskt, och ett suveränt sortiment :) . Extra trevligt idag när jag hade en rabattkod (10%) som hängde med i paketet när jag handlade böcker hos adlibris :up: . Kändes som att jag fick MASSOR för endast 220 kr....

Edit: Kände att jag kanske hade lite VÄL mycket reklam i mitt inlägg.... :p

Ringde och kolla. 25 kr st. Prata om det hemma igår.
Hutlöst, fast det påminner mig om att jag ska åka på "natt-shopping" för det ligger alltid sjuka mängder semlor i containrarna ibland, förra året fyllde jag 3 lådor på frysen samt att grannen fick en hel varuvagn full. :d

Har varit hos Lasermannen med knät. Ska prova BoT skydd - om jag får tag i något...
Sen fika och gå på stan med KP. Sitter nu på stationen och väntar på en kille ska komma med mina snäckor
BoT är bra grejer, när ryggen var paj så fick jag låna ett hästtäcke, ryggen blev bra på rekordtid och jag luktade häst lång väg. :o

Haha, som min stora tös igår med nya kläder till skolan. Hennes fader väckte henne och hon valde mjukisbyxor och en klänning med tyllkjol :nailbiting:
Dom är jättefina - var för sig :cool:
Fadern sa att du får nog allt ta ett par andra byxor men hon vägrade. Då tänkte han att det löser sig när jag ser henne. Det gjorde det också :rofl:
Alltså, man behöver inte se perfekt ut men det där släpper jag inte ut henne i O_o

Jag blir så trött på en av våra kundkontakt kalla hen X. Gjorde ett mejlutskick till X och nu fick jag svar att jag skulle skicka samma mejl till Y på det företag.
Alltså, hade det inte varit lika enkelt att X vidarebefodrade mejlet X fått?
:banghead:
Ungefär som när neuropsyk remitterade mig till min vc och vc-läkaren svarar neuropsyk att jag är välkommen att ta kontakt om jag vill ha hjälp. Ingen kontaktade mig. :down:
Det brukar ju vara den vårdgivare som tar emot remissen som kontaktar patienten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
936
· Visningar
94 540
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka