A
avslutat medlemskap
Kanske hon behövt höra för att vakna till.DU SKA, BIMBO!!!!!
Sa jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske hon behövt höra för att vakna till.DU SKA, BIMBO!!!!!
Sa jag inte
Jag har missat att du varit med om en olycka, vad hände?
Och tänder ja, själv ser jag ut som en crackpundare delvis i käften pga. hästsparken.
Kan du inte prata med din läkare om du kan få intyg på att du behöver få tandvården inkluderad i det vanliga högkostnadsskyddet? Kanske svårt att få men det borde ju vara värt att prova iaf
Terrängträning med hästen 2015 som slog sönder hela ansiktet 20-tal stygn i ansiktet 20-30 i munnen, 4 plattor och ett titannät som håller upp ögat. De kan på kirurgen. Såg nästan värre ut efter op än före. Dock "klarade" sig tänderna
Aj fan, funderat på frimärkssamlande istället nån gång?Terrängträning med hästen 2015 som slog sönder hela ansiktet 20-tal stygn i ansiktet 20-30 i munnen, 4 plattor och ett titannät som håller upp ögat. De kan på kirurgen. Såg nästan värre ut efter op än före. Dock "klarade" sig tänderna
Jag hoppas verkligen det blir en superbra lösningIgår kom jag på att jag kunde skicka ett meddelande till en bekant med samma hästras som jag har här i stan, för att fråga om dom fortfarande anordnar träningstillfällen i ridhus för medlemmar i rasklubben. Tidigare har dom haft allt från löshoppning till hoppträning. Fick till svar att det inte görs längre, eftersom efterfrågan knappt finns, men att hon kan stanna till i mitt stall när hon har vägarna förbi och hjälpa mig att komma igång med ridträningen igen . Litar helt och hållet på att hon reder ut eventuella påhitt från hästens sida, så jag slipper onödiga flygturer.
Så nu ska jag ta tag i att göra sånt som kan göras ensam (sadla, longera i sadel, parkera vid pall och sånt igen), så vi har bästa förutsättningarna att komma någonvart med hennes hjälp
Diabetespatienter med munproblem kan få särskilt tandvårdsbidrag tror jag?
Själv hade jag inte hört talas om något samband mellan dåliga tänder och diabetes men man lär sig något varje dag.
Kan du inte prata med din läkare om du kan få intyg på att du behöver få tandvården inkluderad i det vanliga högkostnadsskyddet? Kanske svårt att få men det borde ju vara värt att prova iaf
Problemet med det är att det måste vara "svårinställd diabetes" för att man ska få tillgång till tandvård. Jag har försökt o pratat med min läkare om det men min diabetes är inte svårinställd, så det gick inte. Har man diabetes typ 1 från tidig ålder så har man större chans fick jag förklarat.
Har du testat att blanda dig i leken? Det är skitkul men förutsätter att dom är säkra på fötterna och aldrig ens tänker tanken på att kicka,,,,,,ja om det inte gäller en kospark i baken för det får man stå ut med.
Jag busade ofta med Madam på lika villkor och det kunde gå "ganska" hett till milt sagt med både småstegringar, busbett och småkickar men aldrig ett enda blåmärke under alla år, dom vet vad vi tål brukar jag säga och det stämmer.
Har du fått besked än??Jag är lite orolig för att mina kollegor kommer bli alldeles för glada av min tystnad idag
Någon som har koll på vad en ''vanlig ''semla kostar på konditori när man tar med hem??