Hjärtat blöder när jag läser om den senaste skolskjutningen i USA. Lär ju inte hända något med vapenlagarna för den sakens skull.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så det ska vara i dom bästa av världar, man hjälps åt helt enkelt och löser problemet och det där med att kissa eller bajsa på sig behöver alla möjligheter det kan få att avdramatiseras för det kan hända alla. Och nu ska jag berätta en hemlis, en sån där "pinsam" hemlis som egentligen inte är nåt pinsam alls, jag hade precis NÄSTAN frisknat till från en rejäl magsjuka och bara måste åka och handla då det var tomt i skåpen. Magen var inte helt okej dvs. inget att lita på så vad gör man då? I förebyggande syfte långt innan hade jag "snott" åt mig några vuxenblöjor på sjukhemmet där mamma låg (ja det var föreståndaren som låste upp och delade ut, bor man på vishan så måste man ha backup på allt. ) Alltså drog jag på mig ett par och ett par mjukisbrallor utanpå och satte mig i bilen och åkte till stan. I kassakön när jag packade kassarna kände jag "jag hinner inte till toa" och det gjorde jag inte heller men det var bara lite vattentunt, en eftersläntrare, egentligen är det inte ett dugg pinsamt för det finns ju inget att göra när tarmarna krampar, då skiter man på sig där man står.Tror jag gjorde en god gärning idag.
När jag gick förbi den grunda lilla bassängen satt en kvinna där i vattnet.
Hon såg ledsen ut och sa förtvivlat -det luktar bajs.
Så jag stannade till och frågade vänligt om hon bajsat och det hade hon. Så jag bad henne kliva upp ur vattnet och sätta sig på kanten istället. Gick till personalen och berättade och sedan tillbaka till kvinnan. Jag frågade om hon var där med någon och hon hade sin mamma med sig men visse inte var mamma var. Hon tyckte det var jobbigt att ha bajs i baddräkten men jag försäkrade henne om att det inte var någon fara och att det kan bli tokigt ibland. Vi letade reda på mamma och sedan lämnade jag dem.
Stackars människa. Hon tyckte det luktade så illa. (det tyckte jag med )
Stort grattis @hastflicka !
Missade du öppningen?Öppnade visst idag med
Seg som kola i huvudet
Och öppning i morgon med
Fast då får du väl sluta tidigare ? Jag har alltid föredragit att börja tidigt och sluta tidigt, därav att jag är rätt förtjust i mina nuvarande 7:00-15:30-tider .Öppnade visst idag med
Seg som kola i huvudet
Och öppning i morgon med
NejMissade du öppningen?
Ja jag slutar 14Fast då får du väl sluta tidigare ? Jag har alltid föredragit att börja tidigt och sluta tidigt, därav att jag är rätt förtjust i mina nuvarande 7:00-15:30-tider .