Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska göra en kreditfaktura till en kund. Jag kan se bland ordrarna i shopen att hon gjort en beställning men hon finns inte registrerad som kund och när jag skriver i kund nr hos vår betaltjänst, så blir både order id och kundens adress rätt, men inte namnet. :arghh: Jag behöver inte sånt här strul.

Jo jag vet att det är svårt men tänkte att det ändå är värt ett försök.

Att tandvård inte har samma typ av högkostnadsskydd som övrig vård är helt vansinnigt. Många har helt enkelt inte råd att fixa sina tänder för det blir sådana vansinniga kostnader.
Om man har låg inkomst så kan man ansöka om bidrag ur fonder för behövande. Det finns speciella fonder för tandvård.

Är en snäll kompis. Min vän fyller 35 och jag köpte just ett par Jil Sander skor till henne som jag vet att hon har suktat efter.
I övrigt så fryser jag som ett svin, hoppas att det bara är gårdagens drinkar och att jag inte håller på att insjunkna som alla andra. Kaos

Har varit hos Lasermannen med knät. Ska prova BoT skydd - om jag får tag i något...
Sen fika och gå på stan med KP. Sitter nu på stationen och väntar på en kille ska komma med mina snäckor

Jag blir så trött på en av våra kundkontakt kalla hen X. Gjorde ett mejlutskick till X och nu fick jag svar att jag skulle skicka samma mejl till Y på det företag.
Alltså, hade det inte varit lika enkelt att X vidarebefodrade mejlet X fått?
:banghead:

Landat o soffan och OS på Tv. Efter en riktig skräpdag på jobbet :mad: Allt strulade från morgonen till hemgång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
936
· Visningar
94 535
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka