Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Advokaten är skit, vi försökte ta kontakt i samband med att vi lämnade in hindersprövningen i december = ingen respons alls vi försökte hitta ny advokat men det var för sent i processen.. Och mig säger inget.Men hjälp - vad är planen?
Så snurrigt.
Verkar ju kontraproduktivt att han reser till Irak om han ändå måste göra intervju i t.ex. Jordanien? Vad säger MIG om vad han ska göra? Eller säger de ingenting? Advokaten - vilka råd får han av sin advokat?
Vilken jäkla soppaAdvokaten är skit, vi försökte ta kontakt i samband med att vi lämnade in hindersprövningen i december = ingen respons alls vi försökte hitta ny advokat men det var för sent i processen.. Och mig säger inget.
NäääääääääääääääääVisst är guacamole, nachochips och gräddfil en ypperlig middag?
Och @dobbis, broccoli är faktiskt mumma
Broccoli med fetaost, olivolja och lite örtsaltNäääääääääääääääää
Näääääääääääääääää
Advokaten är skit, vi försökte ta kontakt i samband med att vi lämnade in hindersprövningen i december = ingen respons alls vi försökte hitta ny advokat men det var för sent i processen.. Och mig säger inget.
Den stora jakten på chefen fortsätter, vet fortfarande inte om jag ens ska jobba i morgon.
Jag och granndottern har varit ute på en ridtur. Annie är sig själv igen med råge, det gäller att hålla i sig
Jag har världens bästa bemanning på jobbet. De gav mig läkarbesök på operationsdagen och fp-dag dagen efter. Sen är jag normalt ledig i fem dagar just där så jag kan vara hemma nästan en vecka efter operationen utan att förlora några pengar
Utöver det vill min stallägare skjutsa och följa med när jag ska opereras
Fd stallägare ska det vara eftersom jag nu har hästarna hemma. En petitess men rätt ska vara rätt
JA och håller med om broccoli det är ju dessutom väldigt nyttigt.Visst är guacamole, nachochips och gräddfil en ypperlig middag?
Och @dobbis, broccoli är faktiskt mumma
JA och håller med om broccoli det är ju dessutom väldigt nyttigt.
O han gick med på det utan att kräva att få vara otrogen i gengäld?Tvingade min sambo att skjutsa mig till Lidl. Jag behövde komma hemifrån, jag behövde köpa glass och jag orkade inte köra själv.