Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi ska visst på bio om ett par timmar :D
Screenshot_20180220-155540.webp

Jag och granndottern har varit ute på en ridtur. Annie är sig själv igen med råge, det gäller att hålla i sig ;)

Jag har världens bästa bemanning på jobbet. De gav mig läkarbesök på operationsdagen och fp-dag dagen efter. Sen är jag normalt ledig i fem dagar just där så jag kan vara hemma nästan en vecka efter operationen utan att förlora några pengar :up:
Utöver det vill min stallägare skjutsa och följa med när jag ska opereras :love:

Men hjälp - vad är planen?
Så snurrigt.

Verkar ju kontraproduktivt att han reser till Irak om han ändå måste göra intervju i t.ex. Jordanien? Vad säger MIG om vad han ska göra? Eller säger de ingenting? Advokaten - vilka råd får han av sin advokat?
Advokaten är skit, vi försökte ta kontakt i samband med att vi lämnade in hindersprövningen i december = ingen respons alls :banghead: vi försökte hitta ny advokat men det var för sent i processen.. Och mig säger inget.:turd:

En hel hög med böcker lånade på biblioteket, om jag hade haft tid att sitta där så hade jag sluppit att släpa hem dem, men det kanske är bra för lånestatistiken att jag lånar dem också. :D Det hjälpte mig även med ett fjärrlån, jag läster en Valbar litteratur kurs nu, med inriktning på religionshistoria och jag valde Islam och kvinnornas roll och historia inom islam. Min lärare ansåg att jag skulle läsa en bok, den fanns inte att köpa och fanns på 6 bibliotek i hela Sverige, men med ett fjärrlån så löste jag det. :D
Sen har jag fikat en timme med bästa svägerskan :heart vi hinner sällan numera så det är kul när vi har tid att sitta en stund.

Jag och granndottern har varit ute på en ridtur. Annie är sig själv igen med råge, det gäller att hålla i sig ;)

Jag har världens bästa bemanning på jobbet. De gav mig läkarbesök på operationsdagen och fp-dag dagen efter. Sen är jag normalt ledig i fem dagar just där så jag kan vara hemma nästan en vecka efter operationen utan att förlora några pengar :up:
Utöver det vill min stallägare skjutsa och följa med när jag ska opereras :love:

Fd stallägare ska det vara eftersom jag nu har hästarna hemma. En petitess men rätt ska vara rätt ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 536
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka