Har du äntligen fått snö som jag vet att du längtat så efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du äntligen fått snö som jag vet att du längtat så efter
Ring dem imorgonNej, vi var aldrig det, vi var i kontakt med två andra som vi redan hade kontaktat innan jag fick tipset, och båda sa att det var för sent i processen för att det skulle göra någon nytta. Det var ju när han väntade på sitt tredje beslut, i slutet av förra året.
Jag har gjort ngt jävligt okarakteristiskt.
Det ringde någon telefonförsäljare från samma företag som jag bett stryka mig elvatusen ggr. Jag svarade iom väntade annat samtal. Människan fortsatte 4 ggr, efter jag rätt kort sagt att jag inte är intresserad, med sitt jävla säljsnack med den där falskgklämkäcka tonen många såna har.
När jag sen också sagt att jag är inte intresserad, jag står dåligt till just nu och snälla ring inte mig igen så fortsätter han.
Då brast det. Jag vrålade ”Neeeeej!!!!” Med fullt magstöd och jävligt arg röst.
Sen blev det tyst iaf.
Haha! Tror aldrig jag tappat det så på ngn. Jag brukar liksom inte agera så på impuls mot folk. Och inte med sån ilska.. ever..
Pms, fortf trött, mkt tjafs och mitt i ett moment med rädd häst gjorde att det fanns noll tålamod.
Iom en del år av skrikande i ridhus och på blåsiga utebanor har jag liksom utvecklat vissa röstresurser.
Nästan så jag hoppas att han fick ont i örat..
Haha! Kan inte fatta att jag blev så förbannad och verkligen tappade det. Jag brukar bli kall när jag blir förbannad.
Haha som den försäljaren för mtr på Göteborgs cJag har gjort ngt jävligt okarakteristiskt.
Det ringde någon telefonförsäljare från samma företag som jag bett stryka mig elvatusen ggr. Jag svarade iom väntade annat samtal. Människan fortsatte 4 ggr, efter jag rätt kort sagt att jag inte är intresserad, med sitt jävla säljsnack med den där falskgklämkäcka tonen många såna har.
När jag sen också sagt att jag är inte intresserad, jag står dåligt till just nu och snälla ring inte mig igen så fortsätter han.
Då brast det. Jag vrålade ”Neeeeej!!!!” Med fullt magstöd och jävligt arg röst.
Sen blev det tyst iaf.
Haha! Tror aldrig jag tappat det så på ngn. Jag brukar liksom inte agera så på impuls mot folk. Och inte med sån ilska.. ever..
Pms, fortf trött, mkt tjafs och mitt i ett moment med rädd häst gjorde att det fanns noll tålamod.
Iom en del år av skrikande i ridhus och på blåsiga utebanor har jag liksom utvecklat vissa röstresurser.
Nästan så jag hoppas att han fick ont i örat..
Haha! Kan inte fatta att jag blev så förbannad och verkligen tappade det. Jag brukar bli kall när jag blir förbannad.
Sover taskigt jag med. Nu ännu sämre pga förkylningen/influensan jag har...Jag har sooovit! Jävlar vad jag har sovit.
Från att få max 3 h upphackat i småbitar sov jag först 4 h i sträck och sen har jag sovit en massa entimmesssnuttar.
Sååå skönt och jag är så glad och lättad att det ev finns något som hjälper! Halleluja typ!
Spontant säger jag nej, vinäger har helt annan smak än vitt vin.Hallå ni som lagar mat! En fråga.
Kan man byta ut vitt vin mot vitvinsvinäger?
Hmm, vågar man tagga @dobbis @athena_arabians @bettysmatte kanske
Eller nån annan som känner sig manad att svara
På A.JAHallå ni som lagar mat! En fråga.
Spontant säger jag nej, vinäger har helt annan smak än vitt vin.
På A.JA
PÅ B.Nä,säger jag.
eller tvärtom
Nej, jag tror inte det. Möjligtvis - och då menar jag möjligtvis - kan man späda vitvinsvinäger med vatten om det är syran man är ute efter och då för att få vinägern lite mindre sur. Men jag vet inte om det funkar!Hallå ni som lagar mat! En fråga.
Det finns matlagningsvin i din vanliga matbutik så du behöver inte lyxa till det med riktigt vin i maten.Tack!
Ska jag verkligen behöver slösa vin I middagen?
Maken köpte turligt nog en flaska idag men han menade nog vi skulle ha den till något annat
Nej, jag tror inte det. Möjligtvis - och då menar jag möjligtvis - kan man späda vitvinsvinäger med vatten om det är syran man är ute efter och då för att få vinägern lite mindre sur. Men jag vet inte om det funkar!
Det finns matlagningsvin i din vanliga matbutik så du behöver inte lyxa till det med riktigt vin i maten.
Attans dåBrukar ha hemma men hade bara det röda för tillfället
Haft spänningshuvudvärk hela dagen, sitter förmodligen i sen igår kväll, känslor och ångest brukar ge mig det Ångesten har legat och lurat under ytan hela dagen idag, knappt så jag kunde hålla ihop mig själv på jobbet. Borde se fram emot imorgon, men just nu gör jag inte det, allt känns bara jobbigt. Borde väl äta lite också, inte ätit något sen igår vid den här tiden. Men, inte särskilt sugen på att äta
Ska väl göra ett ryck och plocka lite, i och med att det kommer främmat på fika imorgon efter vigseln.