Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gjort ngt jävligt okarakteristiskt.
Det ringde någon telefonförsäljare från samma företag som jag bett stryka mig elvatusen ggr. Jag svarade iom väntade annat samtal. Människan fortsatte 4 ggr, efter jag rätt kort sagt att jag inte är intresserad, med sitt jävla säljsnack med den där falskgklämkäcka tonen många såna har.
När jag sen också sagt att jag är inte intresserad, jag står dåligt till just nu och snälla ring inte mig igen så fortsätter han.
Då brast det. Jag vrålade ”Neeeeej!!!!” Med fullt magstöd och jävligt arg röst.
Sen blev det tyst iaf.

Haha! Tror aldrig jag tappat det så på ngn. Jag brukar liksom inte agera så på impuls mot folk. Och inte med sån ilska.. ever..

Pms, fortf trött, mkt tjafs och mitt i ett moment med rädd häst gjorde att det fanns noll tålamod.
Iom en del år av skrikande i ridhus och på blåsiga utebanor har jag liksom utvecklat vissa röstresurser.
Nästan så jag hoppas att han fick ont i örat..
Haha! Kan inte fatta att jag blev så förbannad och verkligen tappade det. Jag brukar bli kall när jag blir förbannad.

Nej, vi var aldrig det, vi var i kontakt med två andra som vi redan hade kontaktat innan jag fick tipset, och båda sa att det var för sent i processen för att det skulle göra någon nytta. Det var ju när han väntade på sitt tredje beslut, i slutet av förra året.
Ring dem imorgon
De har stor erfarenhet av detta och kanske har andra råd att ge

Det ringde någon telefonförsäljare från samma företag som jag bett stryka mig elvatusen ggr. Jag svarade iom väntade annat samtal. Människan fortsatte 4 ggr, efter jag rätt kort sagt att jag inte är intresserad, med sitt jävla säljsnack med den där falskgklämkäcka tonen många såna har.
När jag sen också sagt att jag är inte intresserad, jag står dåligt till just nu och snälla ring inte mig igen så fortsätter han.
Sen blev det tyst iaf.

Haha! Tror aldrig jag tappat det så på ngn. Jag brukar liksom inte agera så på impuls mot folk. Och inte med sån ilska.. ever..

Pms, fortf trött, mkt tjafs och mitt i ett moment med rädd häst gjorde att det fanns noll tålamod.
Iom en del år av skrikande i ridhus och på blåsiga utebanor har jag liksom utvecklat vissa röstresurser.
Haha! Kan inte fatta att jag blev så förbannad och verkligen tappade det. Jag brukar bli kall när jag blir förbannad.
:rofl:

Jag brukar slänga luren i örat på dem när de inte fattar vad nej betyder.

Ont om plats i soffan :D :love:
4714EB7F-9BE9-4665-8709-BA26895E3860.webp

Sen blev det tyst iaf.

Haha som den försäljaren för mtr på Göteborgs c
Han bara ah ås så gör ni så här så får ni en gratis resa.
Aha sa jag, inga motprestationer?
Nej då sa han
Han drog sin pitch och sen bara: åh så ska ni bara ansöka om supreme card så är resan er.
Då brann det lite för mig även om jag visste att det skulle komma ett prestationskrav haha

Jag "roar" mig med att söka rätt på rätt ord till min muntliga tenta imorgon, så tråkigt så dricker vin samtidigt... :angel: Snart klar dock och då ska jag läsa i en manga jag börjat på, den är jättekul! En tjej uppfostrad som kille gör sitt bästa för att bli mer tjejig och passa in men får helt plötsligt veta att hon har en fästman, arrangerat äktenskap inom klanen. Grejen är bara den att klanen som hennes familj tillhör(de bor i en annan stad så de träffar inte resten av klanen i vanliga fall) är väldigt annorlunda, det är kvinnorna som är dominanta och bestämmer medan männen är milda och ska skyddas :D

Jag har sooovit! Jävlar vad jag har sovit.
Från att få max 3 h upphackat i småbitar sov jag först 4 h i sträck och sen har jag sovit en massa entimmesssnuttar.
Sååå skönt och jag är så glad och lättad att det ev finns något som hjälper! Halleluja typ!
Sover taskigt jag med. Nu ännu sämre pga förkylningen/influensan jag har...

Är ff febrig, snuvig och hostig:( Funderar på om det är flunsan jag har åkt på. Har tagit sprutan - men man kan väl få det ändå? En mildrare variant?:confused:
Har inte blivit så många knop gjorda idag heller. BS kom, hen hjälpte mig med mina bilder på datorn. Sen har jag gjort vattenbyte på mitt stora kar

Hallå ni som lagar mat! En fråga.

Kan man byta ut vitt vin mot vitvinsvinäger?

Hmm, vågar man tagga @dobbis @athena_arabians @bettysmatte kanske :o
Eller nån annan som känner sig manad att svara :)
Nej, jag tror inte det. Möjligtvis - och då menar jag möjligtvis - kan man späda vitvinsvinäger med vatten om det är syran man är ute efter och då för att få vinägern lite mindre sur. Men jag vet inte om det funkar!

• Gilla
Reactions: MM
Tack! :)
Ska jag verkligen behöver slösa vin I middagen? :nailbiting:
Maken köpte turligt nog en flaska idag men han menade nog vi skulle ha den till något annat :laugh:
Det finns matlagningsvin i din vanliga matbutik så du behöver inte lyxa till det med riktigt vin i maten.

Haft spänningshuvudvärk hela dagen, sitter förmodligen i sen igår kväll, känslor och ångest brukar ge mig det :meh: Ångesten har legat och lurat under ytan hela dagen idag, knappt så jag kunde hålla ihop mig själv på jobbet. Borde se fram emot imorgon, men just nu gör jag inte det, allt känns bara jobbigt. Borde väl äta lite också, inte ätit något sen igår vid den här tiden. Men, inte särskilt sugen på att äta :turd:
Ska väl göra ett ryck och plocka lite, i och med att det kommer främmat på fika imorgon efter vigseln.

Du sitter i en fruktansvärd situation. Men i allt elände och ångest, grattis till bröllopet och äktenskapet! Må ni ha många lyckliga år tillsammans. :love:

cute-bride-with-groom-wedding-ceremony-wedding-couple-bride-and-groom-isolated-on-pink-vector-clip-art-vector_csp6381506.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 534
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka