Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
images
Åhhh :love:

Sitter i soffan med sovande bebis. Skulle behöva lägga i mer ved och dricka något men går jag så vaknar han. Jag hoppas det lättar så småningom.

Jag är redigt avundsjuk på mina katter idag. Jag hade också velat sträcka på mig, konstatera att duntäcket var varmt och gott och rullat ihop mig och somnat om..
Jag hade chansen, men min kropp tyckte tydligen att det räckte med sömn vid sådär 4.45. :meh: Fullkomligt onödigt eftersom jag ändå inte orkar göra annat än ligga i soffan och glo på tv idag.

Haft spänningshuvudvärk hela dagen, sitter förmodligen i sen igår kväll, känslor och ångest brukar ge mig det :meh: Ångesten har legat och lurat under ytan hela dagen idag, knappt så jag kunde hålla ihop mig själv på jobbet. Borde se fram emot imorgon, men just nu gör jag inte det, allt känns bara jobbigt. Borde väl äta lite också, inte ätit något sen igår vid den här tiden. Men, inte särskilt sugen på att äta :turd:
Ska väl göra ett ryck och plocka lite, i och med att det kommer främmat på fika imorgon efter vigseln.

Haft spänningshuvudvärk hela dagen, sitter förmodligen i sen igår kväll, känslor och ångest brukar ge mig det :meh: Ångesten har legat och lurat under ytan hela dagen idag, knappt så jag kunde hålla ihop mig själv på jobbet. Borde se fram emot imorgon, men just nu gör jag inte det, allt känns bara jobbigt. Borde väl äta lite också, inte ätit något sen igår vid den här tiden. Men, inte särskilt sugen på att äta :turd:
Ska väl göra ett ryck och plocka lite, i och med att det kommer främmat på fika imorgon efter vigseln.
:heart

:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 536
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka