Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grå, sprucken, ganska ful och dammig tror jag passar.Jag kan säkert hitta någon... Har du någon preferens, magmatisk, metamorf eller sedimentär?
/geologen
Mitt i ett julkortUtsikten just nu - från sängen.
Visa bifogad fil 11463
Grå, sprucken, ganska ful och dammig tror jag passar.
Visste jag kunde lita på dig.
Gilla på förmiddagen och ogilla på broccoliJisses vilken förmiddag
Idag bjöds det på fläskfilégryta och broccoligratäng
Jag hade chansen, men min kropp tyckte tydligen att det räckte med sömn vid sådär 4.45. Fullkomligt onödigt eftersom jag ändå inte orkar göra annat än ligga i soffan och glo på tv idag.Jag är redigt avundsjuk på mina katter idag. Jag hade också velat sträcka på mig, konstatera att duntäcket var varmt och gott och rullat ihop mig och somnat om..
Haft spänningshuvudvärk hela dagen, sitter förmodligen i sen igår kväll, känslor och ångest brukar ge mig det Ångesten har legat och lurat under ytan hela dagen idag, knappt så jag kunde hålla ihop mig själv på jobbet. Borde se fram emot imorgon, men just nu gör jag inte det, allt känns bara jobbigt. Borde väl äta lite också, inte ätit något sen igår vid den här tiden. Men, inte särskilt sugen på att äta
Ska väl göra ett ryck och plocka lite, i och med att det kommer främmat på fika imorgon efter vigseln.
Haft spänningshuvudvärk hela dagen, sitter förmodligen i sen igår kväll, känslor och ångest brukar ge mig det Ångesten har legat och lurat under ytan hela dagen idag, knappt så jag kunde hålla ihop mig själv på jobbet. Borde se fram emot imorgon, men just nu gör jag inte det, allt känns bara jobbigt. Borde väl äta lite också, inte ätit något sen igår vid den här tiden. Men, inte särskilt sugen på att äta
Ska väl göra ett ryck och plocka lite, i och med att det kommer främmat på fika imorgon efter vigseln.