Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fryser, ont i magen och helt slut i kroppen = skitdag! :yuck: Ska försöka krypa ner med vetekudden en stund och hoppas på att somna, risken känns väldigt liten att det funkar men jag kan ju testa och hoppas på underverk. :rofl:

Kram till alla som behöver, sjuka, uttittade osv. osv.

Ps. Om någon vet en lämplig sten jag kan gömma mig under så hojta gärna till Ds.

Fryser, ont i magen och helt slut i kroppen = skitdag! :yuck: Ska försöka krypa ner med vetekudden en stund och hoppas på att somna, risken känns väldigt liten att det funkar men jag kan ju testa och hoppas på underverk. :rofl:

Ps. Om någon vet en lämplig sten jag kan gömma mig under så hojta gärna till Ds.

Ååååh vad jag drömmer och snarkar, inte :banghead:
Ska ta och göra en mugg te och se om jag kan somna efter det då. :banghead:

Jag har just kommit hem och satt i mig en kottbulls macka efter sen (och kall!) kvalls traning. Har gar temperaturerna ner till runt 5*C pa natterna och upp till runt 20*C pa dagarna ... det blir vral kallt och det ar tur att det finns en "fire pit" sa man har brasa vid IPO faltet. Brrr sa kallt.

Jag kan säkert hitta någon... Har du någon preferens, magmatisk, metamorf eller sedimentär? :)

/geologen :rofl:

Ont i varenda led.. fick ge upp tanken på att jobba..
40 graders feber...
Kan inte sitta eller ligga för det värker...

images

Tittar på OS och laddar för kvällsjobb. Fick mat över igår så jag behöver inte ens laga mat. Så jag sitter kvar och dricker kaffe :)

Gack, behöver köpa mediciner som kommer att ta mig förbi högkostnaden med råge :meh: Typiskt fem dagar innan lön...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 533
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024