Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var en ytterst tveksam morgon känns det okej för dig att gå upp i tid?Skönt att det kändes bra att gå upp på heltid. Men mindre bra med morgonen
Själv ska jag börja jobba heltid på måndag
Hade gärna varit deltidssjukskriven ett tag till, men läkaren anser mig vara fult arbetsförJa det var en ytterst tveksam morgon känns det okej för dig att gå upp i tid?
Men ska han inte stanna kvar??Happ. Sverige har bråttom som fan att bli av med I. Fredag 7.55 går flyget blir till att försöka göra så mycket som möjligt av dom här sista dagarna.
Jag vet inte. Tanken är nej, han har blivit utvisad. Men nu vet jag inte, han pratar om att stanna.Men ska han inte stanna kvar??
Systemet är helt galet.Jag vet inte. Tanken är nej, han har blivit utvisad. Men nu vet jag inte, han pratar om att stanna.
Har du råd att föda din man om han ska stanna o gömma sig?? Och vad händer med er när polisen hittar honom o det blir ofrivillig utvisning o typ 10år innan han är välkommen tillbaka? Är du beredd att följa din make till hans hemland?Jag vet inte. Tanken är nej, han har blivit utvisad. Men nu vet jag inte, han pratar om att stanna.
Herregud. Skriv människa.Haft/har ångest sen cirka tre timmar tillbaka. hur ska jag överleva utan honom? Hur ska jag klara av att vänta 1-1.5 år? Kanske aldrig se honom igen om allt skiter sig där nere? haft ångest, gråtit så mycket så jag hyperventilerar (vilket resulterar i att jag hostar så jag nästan kräks...) och vet inte vart jag ska ta vägen, allt utlöst bara för att han inte kom hit idag igen, han sov hos kompis igår pga möte idag med migrationsverket. Och så kommer han inte komma förrän sent imorgon kväll heller. Bara tre nätter kvar innan (om han åker, han har pratat om att stanna idag) han ska åka och jag behöver honom så jävla mycket.
Förlåt att mina inlägg typ bara handlar om det här
Haft/har ångest sen cirka tre timmar tillbaka. hur ska jag överleva utan honom? Hur ska jag klara av att vänta 1-1.5 år? Kanske aldrig se honom igen om allt skiter sig där nere? haft ångest, gråtit så mycket så jag hyperventilerar (vilket resulterar i att jag hostar så jag nästan kräks...) och vet inte vart jag ska ta vägen, allt utlöst bara för att han inte kom hit idag igen, han sov hos kompis igår pga möte idag med migrationsverket. Och så kommer han inte komma förrän sent imorgon kväll heller. Bara tre nätter kvar innan (om han åker, han har pratat om att stanna idag) han ska åka och jag behöver honom så jävla mycket.
Haft/har ångest sen cirka tre timmar tillbaka. hur ska jag överleva utan honom? Hur ska jag klara av att vänta 1-1.5 år? Kanske aldrig se honom igen om allt skiter sig där nere? haft ångest, gråtit så mycket så jag hyperventilerar (vilket resulterar i att jag hostar så jag nästan kräks...) och vet inte vart jag ska ta vägen, allt utlöst bara för att han inte kom hit idag igen, han sov hos kompis igår pga möte idag med migrationsverket. Och så kommer han inte komma förrän sent imorgon kväll heller. Bara tre nätter kvar innan (om han åker, han har pratat om att stanna idag) han ska åka och jag behöver honom så jävla mycket.