Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost. Omelett. Är så otroligt mätt just nu att jag måste vila magen en liten stund :D

Vackert väder ute! Sol och snö. Inte så kallt men några minus. Precis lagom vinterväder!

Då är vi två. Men jag är ändå inte sjuk nog att vara hemma mer... :arghh:
Jag stannade hemma
Samvetet gnager för inga vikarier finns men jag har så ont i lederna så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Får huvudvärk till och från med.
Vill så gärna jobba men ibland får man bita i det sura äpplet

Jag stannade hemma
Samvetet gnager för inga vikarier finns men jag har så ont i lederna så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Får huvudvärk till och från med.
Vill så gärna jobba men ibland får man bita i det sura äpplet
Du vinner inget på att jobba just nu, det riskerar ju bara att fler smittas! Jag har iaf ingen att smitta. Att A inte är krasslig är ju underligt eftersom vi delar säng...

Du vinner inget på att jobba just nu, det riskerar ju bara att fler smittas! Jag har iaf ingen att smitta. Att A inte är krasslig är ju underligt eftersom vi delar säng...
De flesta har redan varit hemma med influensa
Men jag måste tänka på mig själv med, har ju haft hjärtproblem tidigare och tänkte låta bli att få det igen

Du om någon behöver nog vara hemma till du är helt frisk! Du verkar bara få sjukdom på sjukdom. Du får INTE ha dåligt samvete att du är hemma, man måste få bli frisk ordentligt!
Jo jag vet men vi gick kort om folk förra veckan och det är astufft.
Men jag är inte i skick att jobba heller.
Ska se om jag kan gå till affären och handla kattmat sen. Bara det kommer vara nog för idag haha

Jo jag vet men vi gick kort om folk förra veckan och det är astufft.
Men jag är inte i skick att jobba heller.
Ska se om jag kan gå till affären och handla kattmat sen. Bara det kommer vara nog för idag haha
Ja men det är arbetsgivarens sak att lösa. Och ja det är jättejobbigt när man är kort om folk, men man gör sig ingen tjänst om man jobbat trots sjukdom. Man drar ju bara ut på skiten och riskerar att det går runt runt på arbetsplatsen.

Nu är jag på jobbet. Slängt godispåsen som ropade så på mig igår.

Igår satt jag upp och kunde rida ordentligt (nåja ganska ok ändå) trots revben. Och vilken energi det gav.

Kom hem och plockade, lagade mat och jag vart inte helt slut och bara ville lägga mig framför TV:n

Fortfarande rejält muskelöm runt revbenen och jag blir snabbt trött men ändå.

Känns som om det börjar vända :D :banana:

Fan så tragiskt.
Akilov säger i rätten att han ville döda svenskar så att Sverige slutar kriga mot kalifatet och att Sverige ska sluta sända enorma summor för att bekämpa detsamma.

Inget av detta sker, så han har slagits mot väderkvarnar. Många dog och många är skadade för livet för att han har levt med vanföreställningar och lögner.,

Terrorbrott är vedervärdiga.
Men ett som sker för att nån gått på lögner är om möjligt ännu mer vedervärdigt.

Jag har sooovit! Jävlar vad jag har sovit.
Från att få max 3 h upphackat i småbitar sov jag först 4 h i sträck och sen har jag sovit en massa entimmesssnuttar.
Sååå skönt och jag är så glad och lättad att det ev finns något som hjälper! Halleluja typ!

Försöker få tag i min chef eftersom jag inte fått något schema och mitt vik börjar i morgon :meh: Har inte fått några nycklar heller så kommer jag tex först till jobbet så kommer jag inte ens in. Har känts fel från början med det här jobbet men har försökt intala mig att det blir bättre, det är bara för att det är nytt osv. Men har inte alls fått den information jag behöver, har inte fått schema så jag vet vilka dagar och tider jag jobbar, inga nycklar och chefen är aldrig på plats så jag kunnat prata med henne :confused:
Ingen vet någonting utan det bara spekuleras hejvilt hur det kanske är.

Försöker få tag i min chef eftersom jag inte fått något schema och mitt vik börjar i morgon :meh: Har inte fått några nycklar heller så kommer jag tex först till jobbet så kommer jag inte ens in. Har känts fel från början med det här jobbet men har försökt intala mig att det blir bättre, det är bara för att det är nytt osv. Men har inte alls fått den information jag behöver, har inte fått schema så jag vet vilka dagar och tider jag jobbar, inga nycklar och chefen är aldrig på plats så jag kunnat prata med henne :confused:
Ingen vet någonting utan det bara spekuleras hejvilt hur det kanske är.
Fy tusan vad jobbigt
Hoppas det blir bättre

Fy tusan vad jobbigt
Hoppas det blir bättre
Riktigt jobbigt, jag har ju ingen aning om när jag ska vara där. Hade varit så mycket bättre om jag fått en rad på boendet jag var på innan, sökte ju det här bara för att jag fick ihop för några timmar för att det skulle hålla ekonomiskt.
Känns bara flummigt och oseriöst allting

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 533
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024