Då är vi två. Men jag är ändå inte sjuk nog att vara hemma mer...Kan inte andas ordentligt
Avskyr att vara förkyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är vi två. Men jag är ändå inte sjuk nog att vara hemma mer...Kan inte andas ordentligt
Avskyr att vara förkyld
Jag stannade hemmaDå är vi två. Men jag är ändå inte sjuk nog att vara hemma mer...
Du vinner inget på att jobba just nu, det riskerar ju bara att fler smittas! Jag har iaf ingen att smitta. Att A inte är krasslig är ju underligt eftersom vi delar säng...Jag stannade hemma
Samvetet gnager för inga vikarier finns men jag har så ont i lederna så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Får huvudvärk till och från med.
Vill så gärna jobba men ibland får man bita i det sura äpplet
De flesta har redan varit hemma med influensaDu vinner inget på att jobba just nu, det riskerar ju bara att fler smittas! Jag har iaf ingen att smitta. Att A inte är krasslig är ju underligt eftersom vi delar säng...
Du om någon behöver nog vara hemma till du är helt frisk! Du verkar bara få sjukdom på sjukdom. Du får INTE ha dåligt samvete att du är hemma, man måste få bli frisk ordentligt!De flesta har redan varit hemma med influensa
Men jag måste tänka på mig själv med, har ju haft hjärtproblem tidigare och tänkte låta bli att få det igen
Jo jag vet men vi gick kort om folk förra veckan och det är astufft.Du om någon behöver nog vara hemma till du är helt frisk! Du verkar bara få sjukdom på sjukdom. Du får INTE ha dåligt samvete att du är hemma, man måste få bli frisk ordentligt!
Ja men det är arbetsgivarens sak att lösa. Och ja det är jättejobbigt när man är kort om folk, men man gör sig ingen tjänst om man jobbat trots sjukdom. Man drar ju bara ut på skiten och riskerar att det går runt runt på arbetsplatsen.Jo jag vet men vi gick kort om folk förra veckan och det är astufft.
Men jag är inte i skick att jobba heller.
Ska se om jag kan gå till affären och handla kattmat sen. Bara det kommer vara nog för idag haha
Fy tusan vad jobbigtFörsöker få tag i min chef eftersom jag inte fått något schema och mitt vik börjar i morgon Har inte fått några nycklar heller så kommer jag tex först till jobbet så kommer jag inte ens in. Har känts fel från början med det här jobbet men har försökt intala mig att det blir bättre, det är bara för att det är nytt osv. Men har inte alls fått den information jag behöver, har inte fått schema så jag vet vilka dagar och tider jag jobbar, inga nycklar och chefen är aldrig på plats så jag kunnat prata med henne
Ingen vet någonting utan det bara spekuleras hejvilt hur det kanske är.
Riktigt jobbigt, jag har ju ingen aning om när jag ska vara där. Hade varit så mycket bättre om jag fått en rad på boendet jag var på innan, sökte ju det här bara för att jag fick ihop för några timmar för att det skulle hålla ekonomiskt.Fy tusan vad jobbigt
Hoppas det blir bättre