Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hatar snö.
Slut på meddelandet.
Så jävla taskigt att testa brandlarmet upprepade utdragna gånger på vårdcentralen! Här sitter en massa sjuka stackare som verkligen lider av höga ljudet just ovanför deras huvud.
Sadister!
Själv ska jag bara göra blodprov och är livrädd för alla bacillhärdar..
Bra att du påminde mig, jag måste lämna de där sabla proverna... och ser heller inte fram emot att besöka bakteriehärden
Gårdagens bäckensmärta är ingenting mot dagens. Fy jävla fan. Funkar enbart i liggande på rygg, och även det gör ont trots full dos alvedon och Ipren
Ni har inget labb som du kan gå till? Jag väljer alltid labbet på stora sjukhuset istället för vårdcentralen, dels mindre sjuka människor, det är mest "långtids sjuka" som lämnar regelbundna prover och dels betydligt proffsigare personal. Jag är lättstucken och väldigt orädd men VC misslyckades ändå att ta blodprover på mig. Labbet lyckades utan problem på maken när han var uttorkad.Bra att du påminde mig, jag måste lämna de där sabla proverna... och ser heller inte fram emot att besöka bakteriehärden
Ni har inget labb som du kan gå till? Jag väljer alltid labbet på stora sjukhuset istället för vårdcentralen, dels mindre sjuka människor, det är mest "långtids sjuka" som lämnar regelbundna prover och dels betydligt proffsigare personal. Jag är lättstucken och väldigt orädd men VC misslyckades ändå att ta blodprover på mig. Labbet lyckades utan problem på maken när han var uttorkad.
Du får kolla om du kan få komma direkt in och slippa att sitta och vänta med bakteriehärdarna. Här vet jag att de öppnar provtagningen en halvtimme före själva VC vilket gör att det blir mindre bakteriehärdar. Men som sagt, där är de värdelösa på att sticka, så dit går jag inte frivilligt.Det är i Falun och det blir så j-la krångligt med parkering osv. De på VC här är riktigt bra på att sticka (plus att jag är en kärring, lyckas de inte på första får de skicka in någon annan ).
Du får kolla om du kan få komma direkt in och slippa att sitta och vänta med bakteriehärdarna. Här vet jag att de öppnar provtagningen en halvtimme före själva VC vilket gör att det blir mindre bakteriehärdar. Men som sagt, där är de värdelösa på att sticka, så dit går jag inte frivilligt.
Jag märkte först efteråt hur brutalt sliten min kropp var av giftstruman. Den var lixom helt slut. Jag fick längre sjukskrivning pga av det. Jag tror det är viktigt att man försöker ge kroppen tid till återhämtning. Den har ju på ett sätt försökt förgifta sig själv undrr ganska lång tid, det säger sig själv att den nog blir lite sliten av det
Det är i Falun och det blir så j-la krångligt med parkering osv. De på VC här är riktigt bra på att sticka (plus att jag är en kärring, lyckas de inte på första får de skicka in någon annan ).
Här måsten man boka tid för blodprovDe har kölappar men det brukar inte ta så lång tid, bara man inte är där på måndagarna