Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jävla taskigt att testa brandlarmet upprepade utdragna gånger på vårdcentralen! Här sitter en massa sjuka stackare som verkligen lider av höga ljudet just ovanför deras huvud.
Sadister!
Själv ska jag bara göra blodprov och är livrädd för alla bacillhärdar..

Så jävla taskigt att testa brandlarmet upprepade utdragna gånger på vårdcentralen! Här sitter en massa sjuka stackare som verkligen lider av höga ljudet just ovanför deras huvud.
Sadister!
Själv ska jag bara göra blodprov och är livrädd för alla bacillhärdar..

Bra att du påminde mig, jag måste lämna de där sabla proverna... och ser heller inte fram emot att besöka bakteriehärden :meh:

Fick migrän igår kväll. Fortfarande mosig i skallen så har fått fylla på med alvedon. Hoppas det lägger sig. Har gravidyoga i eftermiddag och jobb imorgon.

Gårdagens bäckensmärta är ingenting mot dagens. Fy jävla fan. Funkar enbart i liggande på rygg, och även det gör ont trots full dos alvedon och Ipren :(

Bra att du påminde mig, jag måste lämna de där sabla proverna... och ser heller inte fram emot att besöka bakteriehärden :meh:
Ni har inget labb som du kan gå till? Jag väljer alltid labbet på stora sjukhuset istället för vårdcentralen, dels mindre sjuka människor, det är mest "långtids sjuka" som lämnar regelbundna prover och dels betydligt proffsigare personal. Jag är lättstucken och väldigt orädd men VC misslyckades ändå att ta blodprover på mig. Labbet lyckades utan problem på maken när han var uttorkad.

Nu börjar min huvudvärk släppa, två koppar te, ett stort glas kaffe och en alvedon... Men jag tror att det kommer från nacken och axlarna så jag skulle behöva röra igång de musklerna lite. Lite yoga om en stund tror jag.

Ni har inget labb som du kan gå till? Jag väljer alltid labbet på stora sjukhuset istället för vårdcentralen, dels mindre sjuka människor, det är mest "långtids sjuka" som lämnar regelbundna prover och dels betydligt proffsigare personal. Jag är lättstucken och väldigt orädd men VC misslyckades ändå att ta blodprover på mig. Labbet lyckades utan problem på maken när han var uttorkad.

Det är i Falun och det blir så j-la krångligt med parkering osv. De på VC här är riktigt bra på att sticka (plus att jag är en kärring, lyckas de inte på första får de skicka in någon annan :D).

Det är i Falun och det blir så j-la krångligt med parkering osv. De på VC här är riktigt bra på att sticka (plus att jag är en kärring, lyckas de inte på första får de skicka in någon annan :D).
:D Du får kolla om du kan få komma direkt in och slippa att sitta och vänta med bakteriehärdarna. Här vet jag att de öppnar provtagningen en halvtimme före själva VC vilket gör att det blir mindre bakteriehärdar. ;) Men som sagt, där är de värdelösa på att sticka, så dit går jag inte frivilligt. :angel:

:D Du får kolla om du kan få komma direkt in och slippa att sitta och vänta med bakteriehärdarna. Här vet jag att de öppnar provtagningen en halvtimme före själva VC vilket gör att det blir mindre bakteriehärdar. ;) Men som sagt, där är de värdelösa på att sticka, så dit går jag inte frivilligt. :angel:

De har kölappar :p men det brukar inte ta så lång tid, bara man inte är där på måndagarna :crazy:

Jag märkte först efteråt hur brutalt sliten min kropp var av giftstruman. Den var lixom helt slut. Jag fick längre sjukskrivning pga av det. Jag tror det är viktigt att man försöker ge kroppen tid till återhämtning. Den har ju på ett sätt försökt förgifta sig själv undrr ganska lång tid, det säger sig själv att den nog blir lite sliten av det ;)

Ja man blir sliten av båda sjukdomarna. Återstår att se hur bra levaxinet fungerar nu.
Ska ju inte lämna prov förrän om nån månad.

Jag åker alltid direkt till sjukhuset vid provtagningen. De har drop-in vardagar. Sist var jag på kirurgen och lämnade prov. Vänjer mig dock aldrig vid det usch:nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 512
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka