Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad läckert.
Jag tänkte med på jobbet i Australien.Morsor är en särskild sort. Man måste inte prata med dem om det inte ger något.
Men du fick ju jobberbjudande i Australien . Det är inte illa. Och du är jäkligt vass på en massa saker. Det fanns ju t.ex. ingen annan än dig de kunde skicka till Barcelona förra sommaren.
Jag har inte pratat med min sen 1994-95Jag tänkte med på jobbet i Australien.
Jag har inte pratat med min mamma på sex år.
Flåt, trodde du var rastlös och ville ha något och göra...Vem har beställt mitt väder ? På bara någon timme har det dyngat ner ca 15cm kramsnö ,så nu har jag massor att ploga/skotta igen,blir nog att köra hem traktorn o byta från kärra till plogblad.
Undrar om det är en bra ursäkt för att slippa köra 8mil (enkel resa) till tandis i morgon. Jag har ju en tid även på torsdag.
uppehåll här just nu.Det här är inget kul,det vräker ner flingor stora som dasslock
Tack vad snällt. har bara fått 5 cm och Det ligger på nollan här. Vore hemskt om skiten försvann. Du är en hjälte.Han som kör vägplogen här tror nog jag är knäpp,när han kom dundrande förbi hade jag lyckats frilägga trappan o ca 1,5 m ut med handskottare när snön bara öser ner
Nu går det att gå runt huset o fram till grinden,5 blöta hundar,1 blöt människa och 6 dyngsura ytterkläder och så visade det sig att både min täckjacka o frallans inte var jätte vattenmotståndiga och håret hänger i långa blöta testar.
Kaffe tror jag det får bli nu.
@åke jag skickar mina 30cm snö + påfyllningen till dig niu.
Visst är jag Det har tack o lov slutat här så länge det nu varar.Tack vad snällt. har bara fått 5 cm och Det ligger på nollan här. Vore hemskt om skiten försvann. Du är en hjälte.
Men fy så trist det är när det gör ett kort uppehåll för att snart börja igen. Hoppas du inte blir helt sänkt av eländet.Vaknade pga halsont. Samma mönster som för en vecka sedan tror jag tar en sjukdag redan idag så kanske jag slipper bli ännu sämre