Funkar det lättare med soppa? Välling eller liknande?
Flytande föda i större mängd mår jag mest illa av och är aldrig sugen på, jag behöver tugga. Äter jag soppa är det i små mängder med något tuggigt till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar det lättare med soppa? Välling eller liknande?
Aha ok.Flytande föda i större mängd mår jag mest illa av och är aldrig sugen på, jag behöver tugga. Äter jag soppa är det i små mängder med något tuggigt till.
Här har det också snöat hela dagen så kommer få ploga och skotta imorgonVem har beställt mitt väder ? På bara någon timme har det dyngat ner ca 15cm kramsnö ,så nu har jag massor att ploga/skotta igen,blir nog att köra hem traktorn o byta från kärra till plogblad.
Undrar om det är en bra ursäkt för att slippa köra 8mil (enkel resa) till tandis i morgon. Jag har ju en tid även på torsdag.
Är det där värmen håller hus? Tvärdrag och öppna fönster låter ju som det finns hopp att man slipper möta en isbjörn då juFramme i Vaggeryd. Det luktar rejält instängt här så jag har öppnat tvärdrag. Ska stänga av alla element med så att jag inte svettas ihjäl inatt.
Vem har beställt mitt väder ? På bara någon timme har det dyngat ner ca 15cm kramsnö ,så nu har jag massor att ploga/skotta igen,blir nog att köra hem traktorn o byta från kärra till plogblad.
Undrar om det är en bra ursäkt för att slippa köra 8mil (enkel resa) till tandis i morgon. Jag har ju en tid även på torsdag.
Jag har ju redan skottat massor i flera dagar och mina diskbråck gillar inte det,men jag hatar att gå i snö så vill ha lågsko skottat på både gångar,parkering,runt huset och för valparna att springa på.Här har det också snöat hela dagen så kommer få ploga och skotta imorgon
Visst det är vackert men ger sånt merjobb.
Du kommer ihåg att jag inte bor så långt bort VA!!!!Jag har
Och hur mycket skottar duJag har
Och hur mycket skottar du
Tittar på Det okända och funderar på ett märkligt fenoment som händer här ibland. Det luktar cigarettrök inne, både i kök, vardagsrum och sovrum. Igår luktade det som när en person nyss har rökt. Sådär inpyrt och äckligt. Ingen av oss röker
Är inte det ett humbug program?Tittar på Det okända och funderar på ett märkligt fenoment som händer här ibland. Det luktar cigarettrök inne, både i kök, vardagsrum och sovrum. Igår luktade det som när en person nyss har rökt. Sådär inpyrt och äckligt. Ingen av oss röker
Eller en demon från en annan tidsrymd som röker gula blendSolklart spöke.
Tittar på Det okända och funderar på ett märkligt fenoment som händer här ibland. Det luktar cigarettrök inne, både i kök, vardagsrum och sovrum. Igår luktade det som när en person nyss har rökt. Sådär inpyrt och äckligt. Ingen av oss röker
Eller en demon från en annan tidsrymd som röker gula blend