Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket vitlök, litelite salt.Jag har kollat på den men jag är inget fan av salt Hur är fördelningen i smak mellan salt och vitlök?
Jag tror att "fått sluta", är en förkortning av "fått sluta sina dagar" även om det också nog kan behöva sin förklaring om det är någon som inte känner igen det.Gick bort är naturligtvis vanligt här också men jag tror nog "fått sluta" är väldigt lokalt och gammaldags. Min far var ju äldre än mamma (han var född -26) och det är främst från honom och hans jämnåriga jag hört det.
Aha ok.
Kanske försöka äta oftare istället? Istället för större portioner mer sällan?
Har sjukanmält mig nu. Funderar på att göra samma med A för att slippa väcka henne...Men fy så trist det är när det gör ett kort uppehåll för att snart börja igen. Hoppas du inte blir helt sänkt av eländet.
Var rädd om dig!
Jag sks prata med dem@Tranan får ni ingen hjälp av skolan att få praktikplats? Har tyvärr inga kontakter på den delen av järnvägen.
(Går förbi Gävle Ställverksmontage på väg till verkstaden men tror det är fel sorts ställverk? http://www.stallverksmontage.com)