Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är officiellt insnöad,35cm kramsnö då kan ni räkna ut hur snövallen mellan min infart o vägen ser ut och det är ingen liten plastspade som kan ta sig igenom den,problemet är att plogtraktorn står hos mig med en vagn på som inte jag får av och som måste pallas upp då den inte har något stödben, så nu är bonden o en större traktor inringd för hjälp med plogtraktorn.
Har även ringt till tandis och jag som hade laddat hela helgen för besöket :meh:

Happ. Sverige har bråttom som fan att bli av med I. Fredag 7.55 går flyget :down: blir till att försöka göra så mycket som möjligt av dom här sista dagarna.

Funderar på om jag borde gå och försöka sova någon gång...
Men jag är inte särskilt sömnig så jag kommer bara ligga och vända och vrida på mig om jag försöker. Lyssnar på musik och försöker planera hur jag ska fortsätta med ett av mina spelprojekt istället.

Bra stickare på labbet!
Tyvärr tyckte läkaren inte det var någon idé med sömnutredning. Tyvärr så bekräftar de bara att patienten sover illa. De ger inga indikationer om varför eller hur man går vidare.
Så jag får fortsätta vara glad om jag får 3 h sömn per natt, i kortare delar.
Känns rätt deppigt ärligt talat.
Så jag tröstshoppade en bok och en blus.

Om någon dag får jag väl själv försöka komma på hur jag kan hjälpa sömnen.
Vill inte gå på benzo liksom..

På jobbet.

Roligt som attan idag men jag har svårt att släppa den där j*vla godispåsen som ligger i lådan och ropar på mig..... Kanske därför jag får så mycket gjort?

vinergum... *dreggel*

Satans också måste hålla uuuuuuut

Bra stickare på labbet!
Tyvärr tyckte läkaren inte det var någon idé med sömnutredning. Tyvärr så bekräftar de bara att patienten sover illa. De ger inga indikationer om varför eller hur man går vidare.
Så jag får fortsätta vara glad om jag får 3 h sömn per natt, i kortare delar.
Känns rätt deppigt ärligt talat.
Så jag tröstshoppade en bok och en blus.

Om någon dag får jag väl själv försöka komma på hur jag kan hjälpa sömnen.
Vill inte gå på benzo liksom..

Fy vad jobbigt! Hoppas du hittar något som fungerar för dig och kan få hjälp. Önskar jag visste något mirakeltips men tyvärr.

Själv får jag nätter ca 1 gång i månaden där det är stört omöjligt att sova. Bara att ge upp och göra något annat som tur är brukar jag somna i normal tid kvällen efter i alla fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 515
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka