Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy vad jobbigt! Hoppas du hittar något som fungerar för dig och kan få hjälp. Önskar jag visste något mirakeltips men tyvärr.

Själv får jag nätter ca 1 gång i månaden där det är stört omöjligt att sova. Bara att ge upp och göra något annat som tur är brukar jag somna i normal tid kvällen efter i alla fall.

Tack! Utan mediciner sover jag inte alls. Brukar vara vaken 3 dygn och sen krascha och sova ca 3 h och sen rullar det på.
Så jag har rätt mkt sömnmedicin som det är. Nästa steg är riktig benzo. Och det vägrar jag.
Idag fick jag hem en medicin jag vet att jag blir som en zombie av dagen efter. Men då kanske jag kan ta den någon dag då och då och få någon h mer sömn iaf.

Pratade med kollegan som kör min lastbil idag och hon berättade när hon kom till ett företag imorse, så undrade personalen där vart jag var, om jag var sjuk eller ledig, men jag är bara ledig. Blev lite rörd av det, ingen direkt som frågat efter mig annars. :o
Måste betyda att jag gjort ett gott intryck på dom. :D

:heart :heart

Jag har förresten missat: Blev det vigsel?
Japp på onsdag :)

:heart:heart

:heart:heart

Han kan inte gå under jorden...?

Vad är annars planen - ska han försöka resa hit igen? Går det ens?

Jag lider så med er. Fan - jäkla system.
Kan kan han väl. Men då är det 4 år innan han kan söka asyl igen. Och allt blir en risk, en kompis till honom har vägrat åka och polisen har redan sökt honom på den adress han angav till migrationsverket tidigare.
Planen är att så fort han kommer ner till Irak ansöker han om att få flytta hit till mig. Handläggningstid på 15-22 månader :turd: :arghh:
Men det är bästa chansen att få tillbaka honom. :(
Förhoppningsvis kan vi mötas i turkiet under min semester. Men det är mycket som kan ställa till det innan dess, som att ta sig tillbaka in i irak utan att bli tagen av polisen/militären.. han har en polisanmälan som ligger i systemet och kan ställa till problem. Han ska försöka muta en domare att ta bort den, 20 000 dollar vill den ha...

Jag åker alltid direkt till sjukhuset vid provtagningen. De har drop-in vardagar. Sist var jag på kirurgen och lämnade prov. Vänjer mig dock aldrig vid det usch:nailbiting:

Det är drop-in på min VC också, man får en kölapp i receptionen. Jag bryr mig inte längre, i början av min medicinering gick jag och tog prover varje vecka i några månader. Sedan blev det en gång i månaden och nu varje kvartal, om det inte är något speciellt att jag har ändrat medicineringen eller så för då blir det oftare igen.

Sportlov för barnen :)

Maken är på jobb. Jag underhåller 3 barn varav en som hatar lov.. Inte helt enkelt men just nu är det lugnt iaf. Ska dra igång en tvättmaskin och förbereda så vi inte måste göra ett skit imorgon. Då har maken sin enda lediga dag denna veckan och jag tänkte vi ska sitta i soffan och göra absolut ingenting, då hans föräldrar ska ha båda stora barnen över natten :nailbiting: (Aldrig hänt!)
Vi kanske tom kan gå på restaurang på kvällen :bump:
Mini är ju med men hon har inte myror i baken som dom andra :p

Jag håller mina tummar för er @Trott. Att allt löser sig så bra och så snabbt som möjligt.
Hoppas ni får några fina dagar och en underbar onsdag!

Barnets premiärtur på hemmaplan är avklarad :)

IMG_20180219_130631_323.webp

Har ff feber, hosta, snuva och ont i halsen.
Så det blir inte många knop gjorda här.
Fick avboka både Lasermannen och tiden på Vc idag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 516
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka