Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade med Mamma, Nu vet jag precis hur värdelös jag är. Kusiner blir VD, Köper dyra bilar, Anställer folk. Och jag kan inte ens få praktikplats.
Morsor är en särskild sort. Man måste inte prata med dem om det inte ger något.

Men du fick ju jobberbjudande i Australien :up:. Det är inte illa. Och du är jäkligt vass på en massa saker. Det fanns ju t.ex. ingen annan än dig de kunde skicka till Barcelona förra sommaren.

Morsor är en särskild sort. Man måste inte prata med dem om det inte ger något.

Men du fick ju jobberbjudande i Australien :up:. Det är inte illa. Och du är jäkligt vass på en massa saker. Det fanns ju t.ex. ingen annan än dig de kunde skicka till Barcelona förra sommaren.
Nej men men det spelar ingen roll när pengarna ska räknas. Man det är företag som vet vad det får när de kontaktar mig.

Jag är rädd för höga höjder och liften var inte så stabil utan gungade åt alla håll .Kontrollerna glappade lite så den gick hackigt men så när jag började tina så hade jag inte en tanke på att korgen slängde åt alla håll så fort jag försökte flytta mig .Blev ordentligt blöt då vattnet från ånga verkade vilja spruta rakt över mig vart jag vände strålen så jag var blötare än om jag duschat och stövlarna blev vattenfyllda
Kommer du inte ihåg att jag sa det förra hösten när liften här nästan fick mig att kissa på mig i rena förskräckelsen innan man vande sig.

" matte gå och lägg dig nuuuuu"
IMG_20180218_205826.webp

Kommer du inte ihåg att jag sa det förra hösten när liften här nästan fick mig att kissa på mig i rena förskräckelsen innan man vande sig.
Jo det gör jag .Kändes som hela skiten skulle välta när man kom upp på 12 meter och inte gjorde det saken bättre då elknappen på spaken glappade så det gick ryckigt .Ibland hände inget och så helt plötsligt hände allt men när man blev van så var det inga problem alls men höll samma som du på att skita ner mig första provturen och tänkte ALDRIG att jag gör det här för det känns som jag kommer att välta .Men när jag blev van så lutade jag mig långt över och lyfte över stora block med is över snöskyddet så jag hängde ut från liften

Jo det gör jag .Kändes som hela skiten skulle välta när man kom upp på 12 meter och inte gjorde det saken bättre då elknappen på spaken glappade så det gick ryckigt .Ibland hände inget och så helt plötsligt hände allt men när man blev van så var det inga problem alls men höll samma som du på att skita ner mig första provturen och tänkte ALDRIG att jag gör det här för det känns som jag kommer att välta
Fast det är ganska kul när man slutar hicka av förskräckelse :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 468
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka