Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När en tagit en lite längre tur (nästan två timmar) med hästen med massor av trav och sedan kommer hem lite sliten kan det vara en bra idé att inte ge sig ut på oplogade vägar och upp på berget för att pulsa i snön med hunden i över två timmar. Speciellt inte om en är otränad och trasig.

Jag kommer förmodligen inte ta mig upp ur sängen imorgon :angel::banghead::rofl:

Dricker just nu ett glas rött och tittar på landet runt (typ det enda att se på tv just nu med mitt begränsade kanalutbud).

En fotbollsspelare som går till frissan en gång i veckan :crazy:. Och han blev rakad på sidorna, hur svårt är inte det att göra själv? Känns väldigt överdriver att gå så ofta.

Pratade med Mamma, Nu vet jag precis hur värdelös jag är. Kusiner blir VD, Köper dyra bilar, Anställer folk. Och jag kan inte ens få praktikplats.

Kollega sjukanmälde sig idag
Bådar gott inför imorgon
Det värsta med att öppna måndagar
Men jag är glad att denne hörde av sig idag
Så slipper jag få en massa sms imorgon bitti

Färdigpackad! Köpt ett par orimligt dyra men orimligt galna men galet snygga solbrillor för att komplettera mina galna looks. Hoppade just på väskan och den gick igen :rofl:
Ska också agera bud och ta med mig grejer åt en random kille, en kan ju hoppas att det inte är ngt shady med hans paket för då kan det bli lite dålig stämning i tullen :angel: :rofl:
Hans mamma kom och lämnade paketet idag och berättade att han hade frågat om hans "kurir" var citat: "het". Oh Lord det lilla lammköttet vet inte att han har med en galen tant att göra.
Men han skulle tydligen som tack för hjälpen visa oss runt på alla klubbar!

28191029_10213320921115461_1840339993_n.jpg
28109106_10213320921915481_864458585_n.jpg

Usch, jag får svindel bara av att titta på bilderna... :eek:
Jag är rädd för höga höjder och liften var inte så stabil utan gungade åt alla håll .Kontrollerna glappade lite så den gick hackigt men så när jag började tina så hade jag inte en tanke på att korgen slängde åt alla håll så fort jag försökte flytta mig .Blev ordentligt blöt då vattnet från ånga verkade vilja spruta rakt över mig vart jag vände strålen så jag var blötare än om jag duschat och stövlarna blev vattenfyllda

Jag är rädd för höga höjder och liften var inte så stabil utan gungade åt alla håll .Kontrollerna glappade lite så den gick hackigt men så när jag började tina så hade jag inte en tanke på att korgen slängde åt alla håll så fort jag försökte flytta mig .Blev ordentligt blöt då vattnet från ånga verkade vilja spruta rakt över mig vart jag vände strålen så jag var blötare än om jag duschat och stövlarna blev vattenfyllda
Gör som pappa gjorde en gång.
Hyrde en lift till kyrkan, åkte upp själv och tänkte att äh batteriet räcker.
Efter några timmar saknade vi dock honom och åkte upp och kollade
Batteriet var helt dött hahahaha så han satt däruppe och väntade
Mobiltelefon hade han redan då men en sån stor klump så den var ju i bilen
Han satte alltid i sladden sen

Gör som pappa gjorde en gång.
Hyrde en lift till kyrkan, åkte upp själv och tänkte att äh batteriet räcker.
Efter några timmar saknade vi dock honom och åkte upp och kollade
Batteriet var helt dött hahahaha så han satt däruppe och väntade
Mobiltelefon hade han redan då men en sån stor klump så den var ju i bilen
Han satte alltid i sladden sen
Jodå det höll på att gå så då kollegan när vi flyttade den hängde kabelvindan uppe på draget och när jag skulle vrida mig rätt så gjorde jag kaffeved av den och det fanns inget batteri i den liften så jag blev sittandes rakt upp på 12 m tills han skaffat en ny

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 468
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka