Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lyssnar på mello deltävling 3 på play och har tagit fram rökelse, var länge sen! Varje gång jag gör det kommer jag på hur mkt jag saknar det! Luktar gott!

//r

Sjukanmält mig till imorgon. Just nu känner jag mig döende. :o

Värst är nog att jag köpte en semla när jag skjutsade dottern till stallet på fm, men jag har ingen lust att äta den. :arghh:

Har inte blivit mkt gjort denna dag. Jo. Kokat och utfodrat snäckor och fiskar med sötpotatis. Snäckorna älskar det:d, fiskar lite :wtf:

Har kokat broccolisoppa och så står det en tacogratäng i ugnen :up: men så börjar hörselgångarna svullna igen :down: jag vill ju bli frisk nu :arghh:

Nu har ytterligare ett ton hö landat i magasinet. Jag känner mig rik när jag har mycket foder hemma till djuren :) trots att jag för tillfället är fattig som en kyrkråtta.

Planen de närmaste timmarna är ett bad, mat och sen köra till jobbet (börjar fyra och det är åtta mil enkel resa) för att sova på soffan där.

Jag bara ÄLSKAR mina tulpaner som jag köpte idag. Vilken underbar färg... :love:
IMG_20180218_164111_810.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 456
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat